Ідентифікатор статті : 00242454 / Останні зміни : 16.03.2020

Сенсорний екран не працює належним чином

    Якщо сенсорний екран надто чутливий, не працює належним чином, не реагує на команди або має низький рівень чутливості, є низка заходів, яких можна вжити.

    • На роботу сенсорного екрана негативно впливає пил, висока температура пристрою, а також використання кришок чи захисних плівок.
      • Якщо Ви наклеїли захисну плівку на екран пристрою, переконайтеся, що вона добре прилягає до екрана та що між ними немає пухирів повітря, пилу або вологи.
      • Зніміть захисний чохол або плівку, щоб переконатися, що вони не впливають на роботу сенсорного екрана.
      • Щоб очистити сенсорний екран, витріть його чистою сухою тканиною. Торкайтеся сенсорного екрана лише чистими й сухими пальцями.
      • Надмірне нагрівання пристрою може призвести до погіршення його сенсорних властивостей. Не використовуйте сенсорний екран, доки він не охолоне.
    • Вимкніть пристрій, а потім знову ввімкніть його. Таким чином Ви вимкнете всі запущені програми та звільните пам’ять, що іноді може автоматично вирішити проблему.
    • Ви можете примусово перезапустити або вимкнути пристрій, якщо він не відповідає або його не вдається перезапустити звичайним способом. Під час примусового перезапуску установки та особисті дані не видаляються.

    Примусовий перезапуск або вимкнення пристрою 

     Увімкнення пристрою 

    • Якщо Ваш пристрій підтримує режим рукавичок, упевніться, що ця функція вимкнена, коли Ви не в рукавичках.

     Вимкнення режиму рукавичок 

    • У разі виникнення проблем під час заряджання пристрою переконайтеся, що Ви використовуєте фірмовий зарядний пристрій і кабель USB від компанії Sony, призначені для заряджання пристрою. Інші зарядні пристрої можуть негативно впливати на роботу сенсорного екрана.
    • Якщо в пристрій вставлено картку пам’яті, витягніть її та перезапустіть пристрій. Якщо після виймання картки проблема зникла, картку SD, можливо, пошкоджено. У такому випадку потрібно замінити картку SD для пристрою.
    • Використовуйте безпечний режим, щоб перевірити, чи не спричиняє цю проблему якась із завантажених програм. У безпечному режимі пристрій запускається лише з програмним забезпеченням і програмами, установленими на момент покупки. Якщо продуктивність пристрою покращується в безпечному режимі, то, найімовірніше, проблеми продуктивності спричиняють програми, завантажені після його покупки. У такому разі можна вийти з безпечного режиму, перезапустити пристрій і видалити підозрілі програми, що можуть спричиняти проблеми. Якщо проблема виникла нещодавно та Ви не впевнені, яка програма її спричиняє, почніть із видалення програм, завантажених останніми.

     Увімкнення безпечного режиму

     Видалення програми з екрану програм (Android 10) 

     Видалення програми з екрану програм (Android 9 / Android 8) 

    • Проведіть швидкий тест, щоб перевірити роботу функцій пристрою.

     Виконання тесту за допомогою служби підтримки 

    • Оновіть програмне забезпечення пристрою, щоб забезпечити оптимальну продуктивність і отримати найновіші вдосконалення.
    • Рекомендовано створити резервні копії даних та синхронізувати важливі дані з обліковим записом Google.
    • Для відновлення програмного забезпечення та скидання установок пристрою використовуйте комп’ютерну програму Xperia Companion. Візьміть до уваги, що під час відновлення програмного забезпечення з вбудованої пам’яті пристрою буде видалено всі дані. Вміст, збережений на зовнішній картці SD (наприклад, фотографії, відеозаписи та музика), не буде видалено.

     Резервне копіювання даних за допомогою комп’ютера

     Резервне копіювання та синхронізація програм, налаштування телефона та історії дзвінків 

     Відновлення програмного забезпечення пристрою за допомогою Xperia Companion 

    •  Перевірте, чи немає на екрані фізичних пошкоджень.