Ідентифікатор статті : 00242639 / Останні зміни : 16.03.2020

Не працює обмін мультимедійними повідомленнями

    • Перевірте, чи підтримує оператор мережі та/або абонентський рахунок послугу обміну мультимедійними повідомленнями (MMS).
    • Автоматично завантажте установки для Інтернету та MMS.

    Завантаження установок для Інтернету та MMS 

    • Установки Інтернету та обміну повідомленнями можна додати вручну в будь-який час. Щоб отримати потрібну інформацію, зв’яжіться з оператором мережі.

    Додавання установок для Інтернету та MMS 

    • Щоб переконатися, що пристрій підключено до мережі, перевірте потужність сигналу на панелі стану. Якщо сигнал слабкий або його взагалі немає, перейдіть у відкрите місце без перешкод або підійдіть до вікна.
    • Перевірте обсяг пам’яті пристрою, щоб дізнатися, чи є вільне місце. Якщо пам’ять заповнена, видаліть повідомлення, щоб звільнити місце.

    Перегляд стану пам’яті 

    Видалення повідомлення 

    Видалення розмов 

    • Перевірте, чи ввімкнена функція автоматичного завантаження MMS в установках обміну повідомленнями.

    Увімкнення автоматичного завантаження MMS 

    • Під час надсилання повідомлень використовуйте повний номер. Коли вводите код країни, використовуйте «+» замість «00».
    • Вимкніть пристрій, а потім знову ввімкніть його. Таким чином Ви вимкнете всі запущені програми та звільните пам’ять, що іноді може автоматично вирішити проблему.
    • Оновіть програмне забезпечення пристрою, щоб забезпечити оптимальну продуктивність і отримати найновіші вдосконалення.