Ідентифікатор статті : 00242494 / Останні зміни : 16.03.2020

Не вдається підключитися до домашньої мережі Wi-Fi

    Порада

    Описані нижче дії можуть бути дещо іншими залежно від версії Android. Щоб дізнатися, яку версію Android встановлено на пристрої, знайдіть і натисніть Установки > Про телефон > Версія Android. Якщо Ви не бачите розділ «Про телефон» в установках, торкніться «Система».

    • Перезапустіть пристрій, потім вимкніть і знов увімкніть Wi-Fi.

     Увімкнення або вимкнення Wi-Fi 

    • Перезапустіть маршрутизатор. Переконайтеся, що маршрутизатор сертифіковано для використання з Wi-Fi. Пристрій сертифіковано для використання з Wi-Fi. Якщо маршрутизатор не сертифіковано, пристрої не зможуть підтримувати зв’язок належним чином.

     Перевірка наявності сертифікації маршрутизатора для використання з Wi-Fi 

    • Видаліть налаштування мережі Wi-Fi, до якої слід підключитися, з пам’яті пристрою, тоді перезапустіть пристрій.
    • Упевніться, що Ви перебуваєте в межах дії сигналу маршрутизатора Wi-Fi. Перевірте потужність сигналу Wi-Fi  (значок Wi-Fi) в рядку стану. Якщо сигнал слабкий або взагалі відсутній, підійдіть ближче до точки доступу Wi-Fi, тобто пристрою, який забезпечує роботу мережі Wi-Fi.
    • Упевніться, що маршрутизатор використовує програмне забезпечення останньої версії. Зв’яжіться з виробником маршрутизатора, щоб дізнатися, як оновити його програмне забезпечення.
    • Перевірте наведені нижче установки маршрутизатора на комп’ютері. Якщо Ви не знаєте, як змінити установки, перегляньте посібник користувача або зверніться до виробника маршрутизатора.
      • Режим / швидкість мережі: змініть на автоматичний або мішаний режим замість b, g або n.
      • SSID та пароль: переконайтеся, що не використовуються спеціальні символи або символи, що не входять до стандартного набору ASCII.
      • DHCP: переконайтеся, що цей параметр увімкнено. Крім цього, у разі виникнення проблем із підключенням до Інтернету через з’єднання Wi-Fi можна спробувати встановити статичну IP-адресу.
      • Фільтр MAC: переконайтеся, що цей параметр вимкнено. Також укажіть пристрій як дозволений.
      • Канал: спробуйте використати інший канал (бажано 11 або нижчий).
    • Додайте MAC-адресу свого пристрою до таблиці фільтрування MAC маршрутизатора Wi-Fi. Для деяких маршрутизаторів потрібна адреса MAC пристрою.
      Щоб дізнатись, як додати адресу MAC у таблицю фільтрування MAC маршрутизатора, перегляньте посібник користувача або зверніться до виробника маршрутизатора.

    Перевірка MAC-адреси пристрою 

    • Скиньте установки пристрою до заводських. Якщо пристрій не працює належним чином, інколи це найкраще рішення, проте зверніть увагу, що весь особистий вміст вбудованої пам’яті буде видалено. Переконайтеся, що створили резервні копії потрібних даних.

    Резервне копіювання даних за допомогою комп’ютера 

    Резервне копіювання та синхронізація програм, налаштування телефона та історії дзвінків 

    Скидання до заводських установок (Android 10) 

    Скидання до заводських установок (Android 9) 

    Скидання до заводських установок (Android 8)