Ідентифікатор статті : 00242615 / Останні зміни : 16.03.2020

Не вдалось оновити програмне забезпечення пристрою через комп’ютер

    Порада

    Описані нижче дії можуть бути дещо іншими залежно від версії Android. Щоб дізнатися, яку версію Android встановлено на пристрої, знайдіть і натисніть Установки > Про телефон > Версія Android. Якщо Ви не бачите розділ «Про телефон» в установках, торкніться «Система».

    • Упевніться, що екран пристрою розблоковано, а для пристрою встановлено режим перенесення даних.

     Налаштування пристрою для перенесення даних (Android 10 / Android 9) 

     Налаштування пристрою для перенесення даних (Android 8) 

    • Під час оновлення програмного забезпечення пристрою через програму Xperia Companion комп’ютер має бути підключено до Інтернету.
    • Якщо на комп’ютері встановлено брандмауер, упевніться, що брандмауер не заважає оновленню програм.

     Перевірка брандмауера 

    • Якщо Ви намагаєтесь оновити пристрій через корпоративну мережу, Ви можете підключатися через проксі-сервер. Зверніться по допомогу до свого адміністратора мережі.
    • Переконайтеся, що Ви використовуєте фірмовий кабель USB від компанії Sony та його правильно підключено до пристрою й комп’ютера.
    • Переконайтеся, що кабель USB не пошкоджено. Спробуйте скористатись іншим портом USB комп’ютера.
    • Якщо в пристрої є картка пам’яті, відключіть пристрій від комп’ютера та від’єднайте її. Після цього витягніть картку пам’яті з пристрою, а потім знову підключіть пристрій до комп’ютера.

     Відключення картки пам’яті