Не вдалось оновити програмне забезпечення пристрою через комп’ютер
Порада
Описані нижче дії можуть бути дещо іншими залежно від версії Android. Щоб дізнатися, яку версію Android встановлено на пристрої, знайдіть і натисніть Установки > Про телефон > Версія Android. Якщо Ви не бачите розділ «Про телефон» в установках, торкніться «Система».
- Упевніться, що екран пристрою розблоковано, а для пристрою встановлено режим перенесення даних.
Налаштування пристрою для перенесення даних (Android 10 / Android 9)
Налаштування пристрою для перенесення даних (Android 8)
- Під час оновлення програмного забезпечення пристрою через програму Xperia Companion комп’ютер має бути підключено до Інтернету.
- Якщо на комп’ютері встановлено брандмауер, упевніться, що брандмауер не заважає оновленню програм.
- Якщо Ви намагаєтесь оновити пристрій через корпоративну мережу, Ви можете підключатися через проксі-сервер. Зверніться по допомогу до свого адміністратора мережі.
- Переконайтеся, що Ви використовуєте фірмовий кабель USB від компанії Sony та його правильно підключено до пристрою й комп’ютера.
- Переконайтеся, що кабель USB не пошкоджено. Спробуйте скористатись іншим портом USB комп’ютера.
- Якщо в пристрої є картка пам’яті, відключіть пристрій від комп’ютера та від’єднайте її. Після цього витягніть картку пам’яті з пристрою, а потім знову підключіть пристрій до комп’ютера.