Ідентифікатор статті : 00242470 / Останні зміни : 16.03.2020

Нестабільне з’єднання Wi-Fi

    Порада

    Описані нижче дії можуть бути дещо іншими залежно від версії Android. Щоб дізнатися, яку версію Android встановлено на пристрої, знайдіть і натисніть Установки > Про телефон > Версія Android. Якщо Ви не бачите розділ «Про телефон» в установках, торкніться «Система».

    • Перезапустіть пристрій, потім вимкніть і знов увімкніть Wi-Fi.

     Увімкнення або вимкнення Wi-Fi 

    • Зніміть захисний чохол із пристрою та перевірте, чи не покращився рівень сигналу Wi-Fi.
    • Перезапустіть маршрутизатор. Переконайтеся, що маршрутизатор сертифіковано для використання з Wi-Fi. Пристрій сертифіковано для використання з Wi-Fi. Якщо маршрутизатор не сертифіковано, пристрої не зможуть підтримувати зв’язок належним чином.

    Перевірка наявності сертифікації маршрутизатора для використання з Wi-Fi 

    • Упевніться, що Ви перебуваєте в межах дії сигналу маршрутизатора Wi-Fi. Перевірте потужність сигналу Wi-Fi  (значок Wi-Fi) в рядку стану. Якщо сигнал слабкий або взагалі відсутній, підійдіть ближче до точки доступу Wi-Fi, тобто пристрою, який забезпечує роботу мережі Wi-Fi.
    • Упевніться, що маршрутизатор використовує програмне забезпечення останньої версії. Зв’яжіться з виробником маршрутизатора, щоб дізнатися, як оновити його програмне забезпечення.
    • Використовуйте статичну IP-адресу. Щоб дізнатися про установки IP-адреси, зверніться до свого постачальника послуг Інтернету.

    Зміна IP-адреси вручну (Android 10) 

    Зміна IP-адреси вручну (Android 9 / Android 8) 

    • Виберіть для безпеки мережі Wi-Fi в маршрутизаторі інше захисне шифрування. Щоб дізнатись, як змінити протокол безпеки мережі, перегляньте посібник користувача або зверніться до виробника пристрою.
    • Упевніться, що біля маршрутизатора Wi-Fi немає пристроїв або апаратури, які можуть створювати перешкоди.
      Бездротові телефони, мікрохвильові печі, пристрої «радіо-няня», бездротові динаміки, монітори та відеопередавачі, які працюють у діапазоні частот 2,4 ГГц або 5 ГГц, можуть створювати перешкоди для мережі Wi-Fi. Якщо проблема не зникає, спробуйте перевести маршрутизатор на частоту 5 ГГц або 2,4 ГГц.
      Щоб дізнатися, як змінити установки каналу маршрутизатора, перегляньте посібник користувача або зверніться до виробника пристрою.
    • Скиньте установки пристрою до заводських. Якщо пристрій не працює належним чином, інколи це найкраще рішення, проте зверніть увагу, що весь особистий вміст вбудованої пам’яті буде видалено. Переконайтеся, що створили резервні копії потрібних даних.

    Резервне копіювання даних за допомогою комп’ютера 

    Резервне копіювання та синхронізація програм, налаштування телефона та історії дзвінків 

    Скидання до заводських установок (Android 10) 

    Скидання до заводських установок (Android 9) 

    Скидання до заводських установок (Android 8)