Ідентифікатор статті : 00242462 / Останні зміни : 16.03.2020

Немає покриття мережі або з’єднання для мобільного передавання даних

    Порада

    Описані нижче дії можуть бути дещо іншими залежно від версії Android. Щоб дізнатися, яку версію Android встановлено на пристрої, знайдіть і натисніть Установки > Про телефон > Версія Android. Якщо Ви не бачите розділ «Про телефон» в установках, торкніться «Система».

    • Якщо немає покриття мережі, виконайте зазначені нижче дії.
      • Вимкніть пристрій, а потім знову ввімкніть його. Таким чином Ви вимкнете всі запущені програми та звільните пам’ять, що іноді може автоматично вирішити проблему.
      • Упевніться, що режим для використання в літаку вимкнено.

    Вимкнення режиму для використання в літаку 

    • Щоб переконатися, що пристрій підключено до мережі, перевірте значок потужності сигналу на панелі стану. Якщо сигнал слабкий або відсутній, перейдіть у відкрите місце або підійдіть до вікна.
    • Якщо пристрій не отримує сигналу мережі або сигнал заслабкий, зв’яжіться з оператором мережі й переконайтеся, що в місці Вашого перебування є покриття мережі.
    • Переконайтеся, що пристрій налаштовано на використання того типу мережі, який підтримує Ваша SIM-картка. Якщо Ви не знаєте, які типи мережі підтримуються, зв’яжіться з оператором.

     Вибір режиму мережі 

    • Переконайтеся, що SIM-картка працює належним чином. Вставте свою SIM-картку в інший пристрій. Якщо вона працюватиме, імовірно, проблему слід шукати в пристрої. У такому випадку зверніться в найближчий сервісний центр Sony Mobile.
    • Щоб перевірити, чи є доступні мережі, виконайте пошук мережі з пристрою.

     Пошук доступних мобільних мереж (Android 10 / Android 9) 

      Пошук доступних мобільних мереж (Android 8) 

    • Якщо немає з’єднання для мобільного передавання даних, виконайте зазначені нижче дії.
    • Вимкніть пристрій, а потім знову ввімкніть його. Таким чином Ви вимкнете всі запущені програми та звільните пам’ять, що іноді може автоматично вирішити проблему.
    • Якщо Ваш пристрій підтримує режим STAMINA, вимкніть його та перезавантажте пристрій. Для економії заряду акумулятора режим STAMINA вимикає мобільне передавання даних, коли екран вимкнений.

     Вимкнення режиму STAMINA  

     Перезапуск пристрою 

    • Переконайтеся, що Ви передплатили використання Інтернету за допомогою мобільної мережі. Щоб отримати докладну інформацію, зверніться до свого оператора мережі.
    • Перейдіть в інше місце та повторіть спробу. У місцях із поганим прийомом можуть виникати проблеми з покриттям мережі оператора. З’єднання для мобільного передавання даних може зникати, тому потрібно буде перейти в інше місце.
    • Якщо Ви використовуєте пристрій у русі, з’єднання для мобільного передавання даних може зникати через проблеми мережі оператора.
    • Вручну налаштуйте пристрій на використання виключно мережі WCDMA (3G) або GSM (2G). Пристрій автоматично налаштовано на використання найшвидшої доступної мережі. Якщо потужність сигналу найшвидшої мережі нестабільна, пристрій може багаторазово перемикатися між мобільними мережами. Щоразу, коли пристрій перемикається на іншу мережу, з’єднання вимикається. Майте на увазі: якщо налаштувати пристрій на використання виключно мережі WCDMA (3G) або GSM (2G), підключення до вибраної мережі може зайняти кілька хвилин.

     Вибір режиму мережі 

    • Якщо жоден зі способів не вирішить проблему, послідовно виконайте зазначені нижче кроки. Після першого кроку перевірте, чи не вирішено проблему, а тоді переходьте до наступного.
      • Оновіть програмне забезпечення пристрою, щоб забезпечити оптимальну продуктивність і отримати найновіші вдосконалення.
      • Скиньте установки пристрою до заводських. Якщо пристрій не працює належним чином, інколи це найкраще рішення, проте зверніть увагу, що весь особистий вміст вбудованої пам’яті буде видалено. Переконайтеся, що створили резервні копії потрібних даних.

     Резервне копіювання даних за допомогою комп’ютера

     Резервне копіювання та синхронізація програм, налаштування телефона та історії дзвінків 

     Скидання до заводських установок (Android 10) 

     Скидання до заводських установок (Android 9) 

     Скидання до заводських установок (Android 8)