Ідентифікатор статті : 00242599 / Останні зміни : 16.03.2020

Екран залишається темним після завершення дзвінка

    Якщо під час розмови Ви тримаєте пристрій біля вуха, екран вимикається, щоб запобігти випадковій активації сенсорного екрана. Якщо екран не ввімкнувся після завершення розмови, виконайте зазначені далі дії.

    • Для тимчасового вирішення проблеми легко натисніть клавішу живлення. Якщо екран пристрою не ввімкнувся, натисніть клавішу живлення ще раз.
    • Переконайтеся, що Ви зняли тимчасову захисну плівку, наклеєну на екран пристрою на момент його покупки. Плівка захищає екран під час доставки, і її легко зняти.
    • У разі використання захисної плівки переконайтеся, що її призначено для Вашої моделі пристрою Xperia. Важливо, щоб захисна плівка не затуляла отвори та не блокувала датчик наближення. Щоб перевірити розташування датчика наближення для Вашої моделі пристрою Xperia, перегляньте малюнок у посібнику користувача.
    • Вимкніть пристрій, а потім знову ввімкніть його. Таким чином Ви вимкнете всі запущені програми та звільните пам’ять, що іноді може автоматично вирішити проблему.
    • Оновіть програмне забезпечення пристрою, щоб забезпечити оптимальну продуктивність і отримати найновіші вдосконалення.
    • Рекомендовано створити резервні копії даних та синхронізувати важливі дані з обліковим записом Google.
    • Для відновлення програмного забезпечення та скидання установок пристрою використовуйте комп’ютерну програму Xperia Companion. Візьміть до уваги, що під час відновлення програмного забезпечення з вбудованої пам’яті пристрою буде видалено всі дані. Вміст, збережений на зовнішній картці SD (наприклад, фотографії, відеозаписи та музика), не буде видалено.

     Резервне копіювання даних за допомогою комп’ютера

     Резервне копіювання та синхронізація програм, налаштування телефона та історії дзвінків 

     Відновлення програмного забезпечення пристрою за допомогою Xperia Companion