Ідентифікатор статті : 00242419 / Останні зміни : 28.08.2020

Мій телефон не вмикається

    Якщо пристрій не реагує, коли Ви намагаєтеся ввімкнути його, послідовно виконайте зазначені нижче кроки. Після кожного кроку перевіряйте, чи не вирішено проблему, а тоді переходьте до наступного.

    • Зачекайте достатньо часу, доки пристрій запуститься. Натисніть і утримуйте клавішу живлення, доки пристрій не завібрує. Після цього відпустіть її. Пристрій може завібрувати через 10 секунд.
    • Переконайтеся, що пристрій заряджений. Якщо акумулятор виснажений, пристрою може знадобитися до 30 хвилин, щоб зреагувати на заряджання. Протягом цього часу екран може залишатися темним, не відображаючи значок заряджання. Також зверніть увагу, що для повного заряджання виснаженого акумулятора може знадобитися до 4 годин.
    • У разі виникнення проблем під час заряджання пристрою переконайтеся, що Ви використовуєте фірмовий зарядний пристрій і кабель USB компанії Sony, призначені для заряджання пристрою. Спробуйте зарядити пристрій іншим кабелем USB, підключеним до порту USB комп’ютера. Якщо пристрій почне заряджатися, це свідчитиме про те, що зарядний пристрій не працює належним чином.
    • Якщо в пристрій вставлено картку пам’яті, витягніть її та перезапустіть пристрій. Якщо після виймання картки проблема зникла, картку SD, можливо, пошкоджено. У такому випадку потрібно замінити картку SD для пристрою.
    • Ви можете примусово перезапустити або вимкнути пристрій, якщо він не відповідає або його не вдається перезапустити звичайним способом. Під час примусового перезапуску установки та особисті дані не видаляються.

    Примусовий перезапуск або вимкнення пристрою 

    Увімкнення пристрою 

    • Якщо примусовий перезапуск не дав результату, спробуйте 2-хвилинний перезапуск.

    Активація примусового 2-хвилинного перезапуску

    • Рекомендовано створити резервні копії даних та синхронізувати важливі дані з обліковим записом Google.
    • Для відновлення програмного забезпечення та скидання установок пристрою використовуйте комп’ютерну програму Xperia Companion. Візьміть до уваги, що під час відновлення програмного забезпечення з вбудованої пам’яті пристрою буде видалено всі дані. Вміст, збережений на зовнішній картці SD (наприклад, фотографії, відеозаписи та музика), не буде видалено.

    Резервне копіювання даних за допомогою комп’ютера 

    Резервне копіювання та синхронізація програм, налаштування телефона та історії дзвінків 

    Відновлення програмного забезпечення пристрою за допомогою Xperia Companion 

    Примітка! Якщо ви спробували виконати наступні кроки, і проблема все ще не вирішена, можливо, вам доведеться замовити ремонт.