Ідентифікатор статті : 00242478 / Останні зміни : 27.03.2020

Уже спробували?

    Нижче подано кілька кроків, які слід спробувати в першу чергу в разі виникнення проблем із пристроєм.

    Порада

    Описані нижче дії можуть бути дещо іншими залежно від версії Android. Щоб дізнатися, яку версію Android встановлено на пристрої, знайдіть і натисніть Установки > Про телефон > Версія Android. Якщо Ви не бачите розділ «Про телефон» в установках, торкніться «Система».

    Перезапуск

    • Перезапустіть пристрій, щоб вимкнути всі запущені програми та звільнити пам’ять. Інколи цього достатньо, щоб автоматично вирішити проблеми з пристроєм. Ви можете примусово перезапустити пристрій, якщо він не перезапускається звичайним чином. Під час примусового перезапуску установки та особисті дані не видаляються.

     Перезапуск пристрою 

    Примусовий перезапуск або вимкнення пристрою

    Оновлення

    • Оновіть програмне забезпечення пристрою, щоб забезпечити оптимальну продуктивність і отримати найновіші вдосконалення.

    Скидання

    • Скиньте установки пристрою до заводських. Інколи це найкраще рішення, коли пристрій не працює належним чином. Перш ніж почати, переконайтеся, що Ви знаєте ім’я та пароль свого облікового запису Google.

    Скидання до заводських установок (Android 10) 

     Скидання до заводських установок (Android 9) 

    Скидання до заводських установок (Android 8) 

    • Якщо не вдалося відкрити меню установок на пристрої, виконайте відновлення програмного забезпечення за допомогою комп’ютерної програми Xperia Companion. Відновлення програмного забезпечення можна виконати, навіть якщо пристрій начебто зовсім не відповідає.

    Відновлення програмного забезпечення пристрою за допомогою Xperia Companion