Ідентифікатор статті : 00242631 / Останні зміни : 16.03.2020

Комп’ютер не розпізнає пристрій, якщо він підключений за допомогою кабелю USB

    Увага!

    Якщо пристрій намок, почекайте, доки він повністю висохне, і лише потім вставляйте кабель USB у відповідний порт.

    Порада

    Описані нижче дії можуть бути дещо іншими залежно від версії Android. Щоб дізнатися, яку версію Android встановлено на пристрої, знайдіть і натисніть Установки > Про телефон > Версія Android. Якщо Ви не бачите розділ «Про телефон» в установках, торкніться «Система».

    • Упевніться, що екран пристрою розблоковано, а для пристрою встановлено режим перенесення даних.

     Налаштування пристрою для перенесення даних (Android 10 / Android 9) 

     Налаштування пристрою для перенесення даних (Android 8) 

    • Переконайтеся, що Ви використовуєте фірмовий кабель USB від компанії Sony та його правильно підключено до пристрою й комп’ютера.
    • Спробуйте скористатись іншим портом USB комп’ютера та переконайтеся, що пристрій підключено до відповідного порту USB. Не використовуйте концентратор USB або подовжувач кабелю USB.
    • У разі використання іншого кабелю USB переконайтеся, що його не пошкоджено.
    • У разі використання комп’ютера Mac переконайтеся, що на ньому встановлено програму Xperia Companion для Mac OS. Комп’ютери Mac не підтримують файли MTP — розширення, необхідне для перенесення файлів між комп’ютером і пристроєм Android.
    • Відключіть пристрій від комп’ютера та очистьте дані в системній програмі для зберігання мультимедійних файлів на пристрої. Перезапустіть пристрій і підключіть його до комп’ютера.

     Очищення даних програми Media Storage (Android 10) 

     Очищення даних програми Media Storage (Android 9) 

     Очищення даних програми Media Storage (Android 8) 

    • Якщо в пристрій вставлено картку пам’яті, вимкніть його, витягніть картку пам’яті та вставте її повторно. Перезапустіть комп’ютер. Увімкніть пристрій і знову підключіть його до комп’ютера за допомогою кабелю USB.
    • Перезапустіть пристрій і комп’ютер.
    • Використовуйте інший комп’ютер.
    • Якщо Ви використовуєте Windows N або Windows KN, завантажте пакет Media Feature Pack і ввімкніть режим перенесення файлів. Ці версії Windows не підтримують режим перенесення файлів за допомогою протоколу MTP.
    • Оновіть програмне забезпечення пристрою, щоб забезпечити оптимальну продуктивність і отримати найновіші вдосконалення.