Ідентифікатор статті : 00253774 / Останні зміни : 27.11.2020

Звук не синхронізований із зображенням або чутно потріскування

    Виявлено проблеми зі звуком

    Останнім часом у Вас могли виникнути проблеми зі звуком, якщо у Вас установлено програму Tune-in.
    Нижче наведено приклади проблем.

    • Відтворюваний телевізором звук не синхронізований із зображенням на екрані (розсинхронізація рухів губ).
    • Протягом певного періоду спостерігається розсинхронізація звуку.
    • Зниження якості звуку або чутно спотворення звуку (потріскування).
       

    Як вирішити ці проблеми зі звуком?

    Наразі для вирішення цієї проблеми можна видалити програму Tune-in і виконати м’яке скидання налаштувань.

    • Варіант 1. Натисніть і втримуйте зелену кнопку живлення на пульті дистанційного керування телевізора, доки телевізор не перезавантажиться.
    • Варіант 2. Повністю вимкніть і знову ввімкніть пристрій: відключіть телевізор від джерела живлення, зачекайте хвилину, а потім знову підключіть телевізор до джерела живлення.

    Якщо у Вас не встановлено програму Tune-in, але проблема не вирішилася, виконайте м’яке скидання налаштувань. 
     

    Чим спричинені ці проблеми зі звуком, і як Sony планує їх вирішити?

    Після випуску оновлень вбудованого програмного забезпечення компанія Sony завжди уважно стежить, чи не спричиняє чергове оновлення несправності. Хоча ми проводимо ретельні перевірки, складність взаємодії між пристроями та програмним забезпеченням може призводити до небажаних побічних ефектів. 

    Виявлення, дослідження й вирішення

    Щойно ми дізналися про цю проблему, наші технічні спеціалісти почали досліджувати її. Після завершення цього дослідження компанія Sony випустить програмне рішення для усунення несправностей. 
    Дякуємо за терпіння й підтримку. Просимо вибачення за можливі незручності.