Ідентифікатор статті : 00253756 / Останні зміни : 18.11.2020

Вирішення проблеми з безперервним перезавантаженням моделей телевізора Android TV від Sony 2020 року

    Якщо клієнт не користується HbbTV і поради, наведені в цій статті, не допомогли усунути проблему, порадьте клієнту вимкнути HbbTV.

    Ваш телевізор Android TV від Sony 2020 року випуску постійно перезавантажується?

    Якщо Ваш телевізор Android TV від Sony безперервно перезавантажується або, інакше кажучи, застряг у нескінченному циклі перезавантаження, можливо, Вам слід виконати примусове скидання до налаштувань виробника.

    Проблема з безперервним перезавантаженням може виникати в разі збою програмного забезпечення телевізора після оновлення вбудованого програмного забезпечення, якщо Вам не вдається здійснити стандартне скидання до налаштувань виробника.

    Якщо Ваш телевізор почав безперервно перезавантажуватися, на ньому відображатиметься такий початковий екран:

    Перезавантаження Marshmallow

    Примусове скидання до налаштувань виробника за допомогою кнопок телевізора

    УВАГА! Примусове скидання даних до налаштувань виробника призведе до видалення всіх користувацьких налаштувань телевізора, зокрема завантажених програм, даних системи, сортування каналів і налаштувань бездротової мережі. Також із вбудованої пам’яті моделей ZH8 буде видалено дані для демонстрації в роздрібних магазинах. Якщо Ви можете відкрити меню телевізора, виконайте звичайне скидання даних до налаштувань виробника.

    Підготовка до примусового скидання до налаштувань виробника

    • Для виконання цієї процедури може знадобитися дві особи.
    • Розташування кнопок залежить від моделі телевізора.
    • Після здійснення примусового скидання до налаштувань виробника деякі дані програм можна буде відновити, якщо ці програми синхронізовані з Вашим обліковим записом Google™. Прядок синхронізації програм залежить від доступних пунктів меню телевізора:
      • HOME (Головний екран) → Settings (Налаштування) → Device Preferences (Параметри пристрою) або Accounts & Sign-In (Облікові записи та вхід) → Google → Choose synced apps (Вибрати синхронізовані програми) → виберіть елементи, які треба синхронізувати з обліковим записом → Sync now (Синхронізувати зараз).
      • HOME (Головний екран) → Settings (Налаштування) → Google → виберіть синхронізовані програми в розділі Sync (Синхронізація) → виберіть елементи, які треба синхронізувати з обліковим записом → Sync now (Синхронізувати зараз).
      • HOME (Головний екран) → Settings (Налаштування) → Personal (Особисті) → Google → виберіть синхронізовані програми в розділі Sync (Синхронізація) → виберіть елементи, які треба синхронізувати з обліковим записом → Sync now (Синхронізувати зараз).

    Здійснення примусового скидання до налаштувань виробника

    Спершу визначте кількість кнопок на Вашому телевізорі. Ви можете перейти за цим посиланням, щоб визначити місця розташування кнопки чи кнопок свого телевізора.

    1. На телевізорі є лише одна кнопка: кнопка (Живлення) розташована посередині внизу або в лівій частині телевізора, якщо дивитися на нього спереду.
    2. На телевізорі є три кнопки: кнопки, залежно від моделі, розташовані в лівій або правій частині або ззаду телевізора.

    Якщо Вам не вдається знайти кнопки телевізора, перегляньте посібник до нього. Посібники можна знайти на сторінці підтримки відповідної моделі.


    Дотримуйтеся вказівок відповідно до кількості кнопок на Вашому телевізорі.

    Тип A: у Вашого телевізора є лише одна кнопка

    Тип B: у Вашого телевізора є три кнопки


    Мною здійснено примусове скидання даних до налаштувань виробника, і я не можу налаштувати супутникову систему

    Якщо у Вас виникли складнощі з налаштуванням супутникової системи, ознайомтесь із нашим посібником із налаштування супутникової системи або перегляньте це відео:

    Якщо це не допомогло виконати налаштування, зверніться до нас.