Xperia™: ініціативи щодо пакування з думкою про довкілля

Певні вироби та служби доступні не в усіх регіонах.

Прагнемо повністю відмовитися від пластикової упаковки й ідемо ще далі

З квітня 2021 року починає діяти програма Green Management 2025 (GM2025) – комплекс середньострокових екологічних завдань, які є частиною плану Sony Road to Zero. Програма GM2025 покликана поступово зменшувати вміст пластику в упаковці наших портативних виробів і згодом повністю від нього відмовитися.

Ініціативи Xperia з думкою про довкілля

Подивіться це відео й дізнайтеся, як Xperia впроваджує екологічні ініціативи.

Щоб подивитися це відео, прийміть файли cookie для YouTube.

Відкрийте налаштування файлів cookie нижче та ввімкніть ці файли для YouTube у розділі Functional (Функціональні).

Еволюція пакування

Прагнемо досягти нульового вмісту пластику в упаковці

В індивідуальному пакуванні, зокрема коробках і тримачах виробів, тепер використовується комбінований матеріал від Sony.

Зображення трьох основних компонентів комбінованого матеріалу від Sony: бамбуку, цукрової тростини та переробленого паперу.
Що таке комбінований матеріал від Sony?

Комбінований матеріал – це розроблений Sony паперовий матеріал, що виготовляється зі швидкорослих рослин і переробленого паперу. Він підходить для різних типів пакування.

Менше пластику в зовнішній коробці

Збереження захисту виробів і функціональності упаковки

[1] Пластик → папір    [2] Прибрано пластиковий лоток 

Наша місія: усунення пластику в упаковці

Сіндзі Кітазава

Інженер-конструктор із пакування
Sony Corporation, 
Технологічний центр виробів

Портрет інженера-конструктор із пакування Сіндзі Кітазави

Ми успішно усунули пластик із нашого пакування. Паперове пакування слугує двом цілям: по-перше, воно дає нам змогу використовувати наявні матеріали без втрати функціональності; по-друге, воно полегшує утилізацію або переробку, оскільки це єдиний паперовий матеріал. 

Ми пишаємося тим, що досягли цілі з усунення пластику в нашому пакуванні. Однак, оскільки попри зміну матеріалів форма пакування не змінилася, було важко побачити різницю, просто тримаючи його. Тому ми витратили багато часу й зусиль, щоб зібрати інформацію та знайти кращий спосіб донести клієнтам нашу ініціативу щодо захисту довкілля. 

Комбінований матеріал від Sony відіграв ключову роль у передаванні інтуїтивно зрозумілої ідеї. Хоча для нього характерні основні властивості паперу, його було майстерно створено з ретельно відібраних матеріалів, тому він зберігає свою природну текстуру без додавання кольору. Завдяки унікальним характеристикам комбінованого матеріалу ми втілили нову концепцію дизайну: "пакування, яке можна побачити, якого можна торкнутись і яке передає нашу ідею", а також представили нову зовнішню форму – м’яку та природну на дотик. 

Пакування з комбінованого матеріалу стало основою нашої комунікації. У ньому втілено наше бачення майбутнього, у якому клієнти можуть активно брати участь у захисті довкілля разом із нами.

СУПУТНІ ТОВАРИ