Комбінований матеріал від Sony
Пакування, що на 100% складається з паперових матеріалів
Пакування, що на 100% складається з паперових матеріалів
Корпорація Sony Group бере участь у різноманітних заходах зі збереження довкілля, серед яких – використання паперового пакування виробів замість пластикового.
Комбінований матеріал – це міцний папір, розроблений компанією Sony. Він підходить для різноманітних типів пакування й менше шкодить довкіллю порівняно з первинним пластиком.
Використовувати швидкорослі рослини екологічніше порівняно з пластиком
Тоді як більшість паперових виробів виготовляються з дорослих багаторічних дерев, у нашому комбінованому пакуванні використовуються лише швидкорослі рослини, як-от бамбук і цукрова тростина. Під час виробництва зі швидкорослих рослин в атмосферу викидається менше CO2, адже на відміну від багаторічних, їх можна вирощувати й заготовляти за потреби.
1. Багаторічна рослина 2. Швидкоросла рослина 3. Молоде деревце 4. Зростаюче дерево 5. Зрубання 6. Сортування й заготівля 7. Період поглинання CO2
Вироби Sony постачаються в пакуваннях різної форми.
З тих самих матеріалів було виготовлено прототипи, яким можна було надавати будь-якої форми, відповідним чином змінюючи формулу.
Використання приємних на дотик високоякісних матеріалів, створених із думкою про довкілля, не лише допомагає нам досягти власних екологічних цілей, а й, на нашу думку, привертає більше уваги користувачів до проблем довкілля.
Внутрішню й зовнішню коробки, ізоляцію та пом’якшувачі виготовлено тільки з комбінованого матеріалу від Sony.
Завдяки своїй універсальності він здатен утворювати будь-яку форму та придатний для різноманітних цілей.
Текст можна витискати, щоб не використовувати чорнила.
Готовий виріб не фарбується, щоб зберегти його приємний органічний вигляд, а також зробити його використання безпечнішим і зменшити споживання ресурсів.
Пакування з комбінованого матеріалу можна сортувати разом з іншими паперовими матеріалами, адже воно легко переробляється в новий папір.
1. Перероблено в новий папір 2. Виготовлено 3. Придбано 4. Зібрано як матеріал 5. Оброблено як відходи
Пакування зараз і в майбутньому
Дизайнер
Творчий центр
Корпорація Sony Group
Використання цього матеріалу має на меті привернути увагу клієнтів до довкілля. Ми вирішили сказати їм "де", "що", "як" і "чому". У розумінні Sony екологічна свідомість – не те, чого можна досягти, просто постачаючи вироби. Перебіг екологічних циклів залежить від дій тих, хто розуміє це. Виходячи з цієї ідеї, ми відвідали різні природні середовища, ретельно відібрали різні види сировини й поєднали їх, найефективніше використовуючи їхні переваги, щоб створити функціонально оптимізовані матеріали та зробити з них "матеріали для передавання ідей". Ми сподіваємося, що пакування допоможе нам передати цю думку людям.
ІНШІ ВИРОБИ SONY, СТВОРЕНІ З ТУРБОТОЮ ПРО ДОВКІЛЛЯ