ІНТЕРВ'Ю З МУЗИКАНТАМИ SONY
Marty Friedman (Марті Фрідман)
Головний гітарист американського хеві-метал гурту Megadeath, 1990–2000. Марті переїхав до Японії у 2004 році. Йому подобається багато музичних стилів, у тому числі джей-поп.
ІНТЕРВ'Ю З МУЗИКАНТАМИ SONY
Головний гітарист американського хеві-метал гурту Megadeath, 1990–2000. Марті переїхав до Японії у 2004 році. Йому подобається багато музичних стилів, у тому числі джей-поп.
Мешкаючи в Японії з 2004 року, Марті приймає активну участь у музичному розвитку у своїй місцевості. Телеведучий, автор, власник лейбла звукозапису, виконавець – це лише кілька видів його діяльності. Він розповідає про вплив аудіо високої точності на музичну індустрію.
Інтерв'ю від blueprint / Фотографія: Yohei Takeuchi (Йохі Такеюші)
П: Ви зі Штатів; коли ви вперше натрапили на Walkman®?
В: Коли був підлітком. Пригадую, як зазвичай усі слухали музику вдома чи відвідували концерти, та мені дуже подобалося слухати музику, беручи з собою свою величезну магнітолу, коли я вчився в коледжі. Тож, коли я вперше побачив Walkman®, я був вражений.
П: Яку музику ви слухаєте?
В: Зазвичай, це музика, яку я зараз створюю. Іноді після тривалого прослуховування у студії важко сказати, де добре, а де погане. Тож, я слухаю музику під час прогулянок у парку чи біля храму. Дійсно відчувається, що музика комусь належить, тож створюється природний зворотний зв'язок.
П: Напевно, портативне аудіо є важливим для вашої творчої роботи. Які думки щодо використання Walkman® із підтримкою аудіо високої точності?
В: Порівняно з MP3, звуки нижнього регістру мелодійніші. Але для мене важливіше мати надійний та простий у користуванні портативний аудіопристрій, ніж думати про "чудові характеристики" чи "високу якість".
П: Що ви думаєте про аудіо високої точності як композитор?
В: Порівняно з матеріалами після мастерингу якість звуку CD та стиснених файлів дійсно погіршується, проте мене це не дуже турбувало. Тобто я завжди думав: "Не забувай про почуття звичайних людей". Тож для написання музики я використовую добрі динаміки під час роботи, але, в решті решт, я слухаю матеріали на дешевих динаміках і налаштовую звук.
П: Якщо аудіо високої точності стане мейнстримом, чи зможе воно змінити такий процес виробництва?
В: У недалекому майбутньому всі смартфони підтримуватимуть аудіо високої точності. Коли це станеться, від цього виграє не лише бік виробництва, а й уся музична індустрія, адже "гроші рухають". Потрібне фінансування для створення гарної музики… І я хочу, щоб слухачі не жаліли коштів на музику, яка приносить їм насолоду. Якщо люди спробують послухати музику на цьому програвачі Walkman®, тоді може вони захочуть придбати музичні доріжки у форматі аудіо високої точності. А це звичайно ж буде плюсом для музичної індустрії та музикантів.
П: Добре, останнє питання. Що таке музика саме для вас?
В: Ну, я б сказав, це повноцінна частина мого життя. Якщо б я мав вибрати лише одну річ, із якою я був би готовий застрягти на безлюдному острові, це був би портативний аудіопрогравач із величезним об'ємом пам'яті. (сміється)
"Те, що слухачі дійсно хочуть отримати – та купуватимуть, – це музика, що породжує бажання володіти нею."
Насолодіться найтоншими нюансами звуку студійної якості завдяки формату аудіо високої точності. Наша пристрасть до музики дозволила нам бездоганно поєднати кожний компонент, від створення сигналу до виходу з динаміків, а такі вдосконалені технології, як цифрове підвищення якості, допомагають створити найкращу атмосферу прослуховування.