ІНТЕРВ'Ю З МУЗИКАНТАМИ SONY

Marty Friedman (Марті Фрідман)

Головний гітарист американського хеві-метал гурту Megadeath, 1990–2000. Марті переїхав до Японії у 2004 році. Йому подобається багато музичних стилів, у тому числі джей-поп.

Лінійка Essential – просте портативне аудіо

Мешкаючи в Японії з 2004 року, Марті приймає активну участь у музичному розвитку у своїй місцевості. Телеведучий, автор, власник лейбла звукозапису, виконавець – це лише кілька видів його діяльності. Він розповідає про вплив аудіо високої точності на музичну індустрію.

Інтерв'ю від blueprint / Фотографія: Yohei Takeuchi (Йохі Такеюші)

П: Ви зі Штатів; коли ви вперше натрапили на Walkman®?

В: Коли був підлітком. Пригадую, як зазвичай усі слухали музику вдома чи відвідували концерти, та мені дуже подобалося слухати музику, беручи з собою свою величезну магнітолу, коли я вчився в коледжі. Тож, коли я вперше побачив Walkman®, я був вражений.

П: Яку музику ви слухаєте?

В: Зазвичай, це музика, яку я зараз створюю. Іноді після тривалого прослуховування у студії важко сказати, де добре, а де погане. Тож, я слухаю музику під час прогулянок у парку чи біля храму. Дійсно відчувається, що музика комусь належить, тож створюється природний зворотний зв'язок.

П: Напевно, портативне аудіо є важливим для вашої творчої роботи. Які думки щодо використання Walkman® із підтримкою аудіо високої точності?

В: Порівняно з MP3, звуки нижнього регістру мелодійніші. Але для мене важливіше мати надійний та простий у користуванні портативний аудіопристрій, ніж думати про "чудові характеристики" чи "високу якість".

П: Що ви думаєте про аудіо високої точності як композитор?

В: Порівняно з матеріалами після мастерингу якість звуку CD та стиснених файлів дійсно погіршується, проте мене це не дуже турбувало. Тобто я завжди думав: "Не забувай про почуття звичайних людей". Тож для написання музики я використовую добрі динаміки під час роботи, але, в решті решт, я слухаю матеріали на дешевих динаміках і налаштовую звук.

П: Якщо аудіо високої точності стане мейнстримом, чи зможе воно змінити такий процес виробництва?

В: У недалекому майбутньому всі смартфони підтримуватимуть аудіо високої точності. Коли це станеться, від цього виграє не лише бік виробництва, а й уся музична індустрія, адже "гроші рухають". Потрібне фінансування для створення гарної музики… І я хочу, щоб слухачі не жаліли коштів на музику, яка приносить їм насолоду. Якщо люди спробують послухати музику на цьому програвачі Walkman®, тоді може вони захочуть придбати музичні доріжки у форматі аудіо високої точності. А це звичайно ж буде плюсом для музичної індустрії та музикантів.

П: Добре, останнє питання. Що таке музика саме для вас?

В: Ну, я б сказав, це повноцінна частина мого життя. Якщо б я мав вибрати лише одну річ, із якою я був би готовий застрягти на безлюдному острові, це був би портативний аудіопрогравач із величезним об'ємом пам'яті. (сміється)

Chiyomaru Shikura

"Те, що слухачі дійсно хочуть отримати – та купуватимуть, – це музика, що породжує бажання володіти нею."

Саме так, як насправді задумано авторами

Насолодіться найтоншими нюансами звуку студійної якості завдяки формату аудіо високої точності. Наша пристрасть до музики дозволила нам бездоганно поєднати кожний компонент, від створення сигналу до виходу з динаміків, а такі вдосконалені технології, як цифрове підвищення якості, допомагають створити найкращу атмосферу прослуховування.