Ідентифікатор статті : 00242486 / Останні зміни : 16.03.2020Друк

Пристрій зависає, або раптом закриваються програми

    Порада

    Описані нижче дії можуть бути дещо іншими залежно від версії Android. Щоб дізнатися, яку версію Android встановлено на пристрої, знайдіть і натисніть Установки > Про телефон > Версія Android. Якщо Ви не бачите розділ «Про телефон» в установках, торкніться «Система».

    • Завантажені програми можуть викликати неочікувану поведінку пристрою або вплинути на його продуктивність. Використовуйте безпечний режим, щоб перевірити, чи не спричиняє цю проблему якась із завантажених програм. У безпечному режимі пристрій запускається лише з програмним забезпеченням і програмами, установленими на момент покупки.

     Увімкнення безпечного режиму

    • Якщо продуктивність пристрою покращується в безпечному режимі, то, найімовірніше, проблеми продуктивності спричиняють програми, завантажені після його покупки. У такому разі можна вийти з безпечного режиму, перезапустити пристрій і видалити підозрілі програми, що можуть спричиняти проблеми. Якщо проблема виникла нещодавно та Ви не впевнені, яка програма її спричиняє, почніть із видалення програм, завантажених останніми.

     Видалення програми з екрану програм (Android 10) 

     Видалення програми з екрану програм (Android 9 / Android 8) 

    • Оновіть програмне забезпечення пристрою, щоб забезпечити оптимальну продуктивність і отримати найновіші вдосконалення.
    • Скиньте установки пристрою до заводських. Якщо пристрій не працює належним чином, інколи це найкраще рішення, проте зверніть увагу, що весь особистий вміст вбудованої пам’яті буде видалено. Переконайтеся, що створили резервні копії потрібних даних.

     Резервне копіювання даних за допомогою комп’ютера

     Резервне копіювання та синхронізація програм, налаштування телефона та історії дзвінків 

     Скидання до заводських установок (Android 10) 

     Скидання до заводських установок (Android 9) 

     Скидання до заводських установок (Android 8)