Навіщо створювати обліковий запис?

Пропозиції та промоакції
Будьте в курсі останніх новин і пропозицій

Ваш виріб
Отримуйте поради, підказки й навчальні посібники

Підтримка від Sony
Завантажте нашу безкоштовну програму для мобільних пристроїв і користуйтеся розширеною підтримкою.

Навчайтесь і спілкуйтесь
Приєднуйтеся до обговорень у нашій спільноті

Потрібна допомога? Перегляньте запитання й відповіді.

Приєднуйтеся! Подивіться відео, щоб дізнатися більше.

Відкрийте для себе переваги облікового запису MySony. Легко знаходьте всю потрібну інформацію в одній службі.

Get involved! Watch the video to find out more.
 

Пов'язані облікові записи для сервісів групи Sony

Отримуйте доступ до кількох онлайн-сервісів від групи Sony з одними даними входу до системи за допомогою пов'язування своїх облікових записів.

Навіщо пов’язувати облікові записи?
  • Доступ до кількох онлайн-служб групи компаній Sony за допомогою тих самих облікових даних (адреси електронної пошти й пароля)
  • Зручне та швидке оновлення всіх пов’язаних облікових записів шляхом синхронізації облікових даних між ними
Які облікові записи можна пов’язати?
    Можна пов’язати облікові записи для вказаних нижче онлайн-служб групи компаній Sony.

    Служби Sony Europe
  • My Sony
  • Спільнота

  • Можна також пов’язати облікові записи для інших служб компаній групи Sony.
  • Xperia Lounge
  • Xperia Store
  • Xperia Care
  • My Support
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

    Служби можуть бути недоступні в деяких країнах або регіонах.

    Можна пов’язати лише облікові записи, зареєстровані з тією самою адресою електронної пошти.

    Ваші основні облікові дані синхронізуватимуться.

    Зазначені нижче відомості синхронізуватимуться між вашими пов’язаними
    обліковими записами.

  • Ідентифікатор (адреса електронної пошти)
  • Пароль
  • Дата народження
  • Країна або регіон проживання
  • Ім’я
  • Стать
  • Мова
  • Адреса
  • Номер телефону
  • Контрольне запитання
  • Відповідь на контрольне запитання

  • Достатньо змінити облікові дані один раз, щоб вони автоматично оновилися в усіх пов’язаних облікових записах.
Як пов’язати наявні облікові записи?
    Увійшовши в обліковий запис однієї із зазначених вище служб групи компаній Sony вперше, ви отримаєте запит оновити його.
    Можливо, потрібно буде надати додаткову інформацію.

    Коли ви ввійдете в будь-яку з решти зазначених вище служб після оновлення облікового запису, з’явиться запит пов’язати ці два облікові записи (якщо для них використовується та сама адреса електронної пошти). Ми перевіримо, чи збігаються основні облікові дані. Якщо ні, вам знадобиться вибрати поточні дані, перш ніж облікові записи буде пов’язано.
Як використовувати синхронізовані облікові дані для доступу до інших служб групи компаній Sony?
    Якщо ви оновили обліковий запис (або кілька пов’язаних облікових записів), можете використовувати ті самі облікові дані для доступу до всіх зазначених вище служб групи компаній Sony.

    Увійшовши в обліковий запис уперше, вам знадобиться заповнити коротку реєстраційну форму. Ваші основні облікові дані буде автоматично отримано з оновленого облікового запису (або пов’язаних облікових записів). Можливо, потрібно буде надати додаткову інформацію.

    Коли обліковий запис буде зареєстровано, ви зможете переглядати й редагувати основні облікові дані.
Яка компанія групи Sony відповідатиме за мої пов’язані облікові записи?
    Компанія групи Sony, що відповідає за певну службу, керує й обліковим записом цієї служби, а також даними, що збираються під час користування нею, згідно з політикою конфіденційності.

    Якщо ви бажаєте скористатися своїми правами щодо особистих даних (наприклад, правом доступу), пов’язаними з обліковим записом, зверніться до відповідної компанії групи Sony, яка відповідає за нього. Контактні дані наведено в політиці конфіденційності.