Ідентифікатор статті : 00155235 / Останні зміни : 29.07.2022Друк

Мені потрібна допомога щодо мого облікового запису в системі Sony або реєстрації мого виробу в системі My Sony

    Зміст


    Як зареєструвати свій виріб Sony?

    1. Перейдіть на сайт реєстрації продуктів Sony Europe.
    2. Виберіть свою країну зі списку.
    3. Увійти до системи My Sony можна трьома способами: використовуючи свій адрес електронної пошти, обліковий запис Google (кнопка Sign in with Google (Вхід за допомогою Google)) або обліковий запис Facebook (кнопка Log in with Facebook (Увійти через Facebook)).
      • Ви можете пов’язати свої наявні облікові записи в системі Sony та ввійти в систему, використовуючи свій обліковий запис для системи My Sony, Community (Спільнота) або будь-якої іншої онлайн-служби групи Sony.
      • Якщо у Вас ще немає облікового запису в системі Sony, виберіть вкладку Create account (Створити обліковий запис), щоб створити його, а потім увійдіть.
    4. Розпочніть процес реєстрації свого продукту.

    Недійсна адреса або пароль електронної пошти

    Крок 1. Переконайтеся, що Ви вказали правильну адресу електронної пошти

    • Переконайтеся, що введена адреса електронної пошти пов’язана з Вашим обліковим записом у системі Sony та її введено правильно.
    • Якщо Ви створили обліковий запис у системі Sony і не підтвердили його електронною поштою протягом зазначеного періоду часу (72 години), Ви не зможете використовувати цей обліковий запис. Зауважте, що це стосується всіх служб Sony. Увійдіть до цього непідтвердженого облікового запису, повторно надішліть посилання для активації / підтвердження та активуйте свій обліковий запис електронною поштою.
    • Для входу до системи My Sony можна використовувати електронну адресу, пов’язану з іншими Вашими обліковими записами в системі Sony. Ви можете пов’язати свій обліковий запис у системі My Sony з іншими обліковими записами в системі Sony (наприклад, для PlayStation Network).

    Крок 2. Скористайтеся функцією Forgot my password (Забули пароль?).

    Ви можете скинути свій пароль, спробувавши наведені нижче способи.

    1. Укажіть дату народження, яку Ви зареєстрували.
    2. Дайте відповідь на таємне запитання.
    3. Перевірка за допомогою мобільного телефона (перейдіть до розділу "Як увімкнути двоетапну перевірку").

    Після успішного виконання цих кроків Ви отримаєте посилання для скидання пароля. Якщо Ви не отримали електронного листа, перевірте папку зі спамом. В іншому разі спробуйте повторно надіслати посилання або зачекайте 24 години та повторіть спробу.

    Примітка. Якщо під час застосування одного з трьох варіантів станеться помилка, наша система відразу запропонує Вам зв’язатися зі службою підтримки. Зауважте, що Ви все ще можете спробувати інші варіанти!


    Мій обліковий запис у системі Sony заблоковано

    "The maximum number of failed login attempts has been reached. Your account will be locked for 120 minutes to protect your security." ("Виконано максимальну кількість невдалих спроб входу. Для захисту Вашої безпеки Ваш обліковий запис буде заблоковано на 120 хвилин".)

    За 120 хвилин переконайтеся, що під час введення паролю на клавіатурі не натиснуто клавішу Caps Lock або Num Lock.
    Або ж просто скиньте свій пароль за допомогою функції Forgot your password (Забули пароль?).


    Внесення змін до свого облікового запису в системі Sony

    Як змінити дані облікового запису (електронну адресу, пароль і поштову адресу)

    1. Увійдіть до свого облікового запису в системі Sony.
    2. Перейдіть до [My Account Details] (Дані мого облікового запису).
    3. Оновіть інформацію у відповідних полях.

    Я хочу видалити свій обліковий запис у системі Sony

    Нам буде шкода, якщо Ви підете, проте Ви можете видалити свій обліковий запис, виконавши наведені далі дії.

    1. Увійдіть до свого облікового запису в системі Sony.
    2. Клацніть [My Account Details] (Дані мого облікового запису).
    3. Прокрутіть смугу вниз і виберіть пункт [Видалити обліковий запис] (Remove account)

    Як пов’язати систему My Sony з обліковими записами інших служб Sony

    Якщо у Вас є обліковий запис в іншій службі Sony, Ви можете ввійти в систему My Sony, використовуючи його дані. Після цього Ви отримаєте повідомлення з проханням оновити обліковий запис. Можливо, перед завершенням оновлення Вам доведеться надати додаткову інформацію. І навпаки, створивши обліковий запис у системі Sony, Ви можете використовувати його для входу до інших служб Sony.

    Можна пов'язати облікові записи таких онлайн-служб групи Sony:

    Примітки.

    • Щоб пов’язати облікові записи, для кожного з них має бути зареєстровано однакову адресу електронної пошти.
    • Служби можуть бути доступні не в усіх країнах / регіонах.

    Служби, робота яких забезпечується компанією Sony Europe

    • My Sony
    • Спільнота

    Служби, робота яких забезпечується іншими компаніями групи Sony

    • Мережа PlayStation™ Network
      • PlayStation™ Plus
      • PlayStation™ Video
      • PlayStation™ Now

    Додаткову інформацію дивіться в розділі Пов’язані облікові записи для служб Sony.


    Як увімкнути двоетапну перевірку?

    Щоб додати додатковий рівень безпеки, можна вибрати отримання коду підтвердження за допомогою текстового повідомлення або програми автентифікації під час входу в обліковий запис Sony. Ви можете будь-коли змінити це налаштування, перейшовши до налаштувань двоетапної перевірки.

    Як увімкнути двоетапну перевірку

    Як увійти в систему, використовуючи резервний код, якщо програма автентифікації не працює


    Що робити, якщо я не можу знайти виріб, який хочу зареєструвати?

    1. Перш за все переконайтеся, що виріб, який Ви бажаєте зареєструвати, є продуктом компанії Sony Electronics (це може бути: телевізор, аудіо та відео пристрій, мобільний пристрій [Xperia] і пристрій для фотографування). Якщо у Вас пристрій Sony Professional або консоль PlayStation, Вам слід відвідати одну з наведених нижче сторінок.
    2. Якщо Ви впевнені, що у Вас продукт компанії Sony Electronics, і Ви ввели назву продукту вручну, проте не знайшли його, спробуйте знайти виріб за допомогою розкривного меню.
    3. Якщо продукт придбано не в Європі (наприклад, у Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Північній чи Південній Америці тощо), то для того, щоб зареєструвати його, перейдіть на веб-сайт відповідного регіону. Продукти, придбані за межами Європи, наразі не можна зареєструвати в системі My Sony. Просимо вибачення за незручності.
    4. Якщо перші два способи не допомагають, можливо, Вашого виробу немає в нашій базі даних. Щоб з’ясувати це, зв’яжіться з нами.