Ідентифікатор статті : 00155235 / Останні зміни : 20.05.2019

Мені потрібна допомога щодо облікового запису MySony або реєстрації виробу в системі MySony


     

    Недійсна адреса електронної пошти або парол

     

    Крок 1. Перевірте, чи правильно введено адресу зареєстрованої електронної пошти.

    Можливо, введено неналежний символ або ви використовуєте неправильну адресу електронної пошти:

    • MySony зв’язано з іншими обліковими записами Sony, наприклад обліковим записом PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia™ тощо: ви можете використовувати адресу електронної пошти, зв’язану з іншими обліковими записами Sony, для входу до облікового запису MySony.

    • Якщо ви створили обліковий запис Sony й не перевірили його через електронну пошту протягом указаного часу (72 години), ви не зможете використовувати цей обліковий запис. Пам’ятайте про те, що це стосується всіх служб Sony. Увійдіть до цього неперевіреного облікового запису, повторно надішліть посилання для активації / підтвердження й активуйте свій обліковий запис через електронну пошту.

       

    Крок 2. Скористайтеся функцією "Забули пароль?"

    Ви можете скинути пароль за допомогою вказаних далі варіантів скидання пароля.

    1. Укажіть дату народження, яку ви зареєстрували.
    2. Дайте відповідь на контрольне запитання.
    3. Виконайте перевірку через мобільний пристрій (щоб дізнатися більше про ввімкнення двоетапної перевірки, перейдіть за посиланням нижче)

    Після успішного виконання цих дій ви отримаєте посилання для скидання пароля. Якщо ви не отримали електронного листа, перевірте папку зі спамом.
    В іншому випадку спробуйте повторно надіслати посилання або зачекайте 24 години й повторіть спробу.

    Примітка. Наша система негайно запропонує вам звернутися до служби підтримки, якщо один із трьох варіантів виявиться невдалим. Пам’ятайте про те, що ви все ще можете спробувати інші варіанти!

     

    Обліковий запис MySony заблоковано

    "Досягнуто граничної кількості невдалих спроб входу в систему. Для вашої безпеки ваш обліковий запис буде заблоковано на 120 хвилин."

    Через 120 хвилин переконайтеся в тому, що кнопка Caps Lock або  Num Lock на клавіатурі не перешкоджають введенню пароля вибраним способом.
    Пароль також можна скинути, скориставшись функцією "Забули пароль?".

     

    Внесення змін до облікового запису MySony

    Як змінити інформацію облікового запису (адреса електронної пошти, пароль і адреса)

    • Увійдіть до свого облікового запису MySony
    • Перейдіть до  [My Account Details] (Інформація про мій обліковий запис)
    • Оновіть інформацію в потрібних полях

     

    Я хочу видалити свій обліковий запис MySony

    Нам буде шкода, якщо ви підете, проте ви можете видалити свій обліковий запис, виконавши вказані далі дії.

    • Увійдіть до свого облікового запису MySony
    • Клацніть  [My Account Details] (Інформація про мій обліковий запис)
    • Прокрутіть до самого низу й виберіть пункт [Remove account] (Видалити обліковий запис)

     

    Як зв’язати MySony з іншими обліковими записами служби Sony

    Якщо у вас є обліковий запис в іншій службі Sony, ви можете увійти до MySony за допомогою даних іншого облікового запису. Після цього з’явиться повідомлення з проханням оновити обліковий запис. Перед завершенням процесу оновлення може бути потрібно надати певну додаткову інформацію. І навпаки, після створення облікового запису MySony ви зможете використовувати цей обліковий запис для входу в інші служби Sony.

    Можна зв’язати облікові записи таких онлайн-служб групи Sony:

    Служби, робота яких забезпечується компанією Sony Europe:

    • MySony
    • Спільнота Sony

    Служби, робота яких забезпечується іншими компаніями групи Sony:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

     

    Як увімкнути двоетапну перевірку?

    1. Увійдіть в обліковий запис MySony, виберіть [My Account] (Мій обліковий запис) і прокрутіть список до  [Change Other Security Details] (Змінити інші дані щодо безпеки).
    2. Виберіть [2 Step Verification] (Двоетапна перевірка) (внизу сторінки) і виберіть  [Edit] (Редагувати).
    3. Введіть свій номер телефону.
    4. Ви отримаєте 6-значний код для активації двоетапної перевірки.

    Резервні коди

    Якщо з будь-якої причини отримати код двоетапної перевірки неможливо, можна ввійти в обліковий запис, використавши резервний код. Ви отримаєте десять кодів, кожним із яких можна скористатися лише один раз.

     

    Що робити, якщо я не можу знайти виріб, який хочу зареєструвати?

    1. По-перше слід переконатися в тому, що виріб, який ви хочете зареєструвати, є виробом Sony Electronics (до них належать телевізори, аудіо- й фототехніка). Якщо ви маєте пристрій Sony Mobile (Xperia) або Sony Professional, вам слід відвідати одну з наведених нижче сторінок.
    1. Якщо ви впевнені, що маєте виріб Sony Electronics, і якщо ви ввели назву виробу вручну, проте не знайшли його, спробуйте знайти його за допомогою розкривного меню.
       
    2. Якщо ви придбали виріб за межами Європи (наприклад, у Азійсько-тихоокеанському регіоні, Північній чи Південній Америці тощо), для реєстрації виробу перейдіть на веб-сайт відповідного регіону. Вироби, придбані за межами Європи, наразі неможливо зареєструвати в MySony. Просимо вибачення за незручності.
    1. Якщо перші два способи не допомагають, можливо, вашого виробу немає в нашій базі даних. Зв’яжіться з нами для перевірки.