Ідентифікатор статті : 00246915 / Останні зміни : 18.06.2020

Сповіщення про програму заміни певних карт пам’яті SD серії SF-M, карт пам’яті TOUGH серії SF-M і карт пам’яті TOUGH серії SF-G

    Дякуємо за Ваш інтерес до продукції Sony.

    Ми виявили проблему з певними картами пам’яті SD серії SF-M, картами пам’яті TOUGH серії SF-M і картами пам’яті TOUGH серії SF-G.

    Проблема з даними в режимі VSC

    За використання камери*, сумісної з режимом VSC (Video Speed Class), дані можуть пошкодитися або зберегтися неоптимально.

    * Камери, що підтримують режим VSC зі стандартом V60/V90.

    З огляду на це ми запускаємо програму безкоштовної заміни проблемних карт пам’яті SD.

    Моделі, яких це стосується

    Ідентифікувати свою карту можна за її номером моделі, що вказаний спереду карти, як показано в червоному колі.
     

    Серія SF-M

    Примітка. Застосовні карти можна ідентифікувати, лише якщо спереду карти вказано "V60", "R:277MB/s" і "W:150MB/s".

      
    • SF-M64
    • SF-M128
    • SF-M256


    Карти пам’яті TOUGH серії SF-M

    • SF-M64T
    • SF-M128T
    • SF-M256T


    Карти пам’яті TOUGH серії SF-G

    • SF-G32T
    • SF-G64T
    • SF-G128T

     

     

    Як перевірити, чи стосується програма Вашої карти

    Серія SF-M

    1. Упевніться, що карта відповідає вимогам програми. Карти серії SF-M позначені написами "V60", "R:277MB/s" і "W:150MB/s" спереду.
    2. Перевірте нижній лівий кут зворотного боку карти на наявність символу зірочки (*).
      1. НАЯВНІСТЬ такої позначки вказує на те, що вказана проблема не стосується Вашої карти.
      2. ВІДСУТНІСТЬ такої позначки вказує на те, що вказана проблема стосується Вашої карти.

    Карта, якої стосується проблема

    Карта, якої стосується проблема

    Карта, якої НЕ стосується проблема

     

    Карти пам’яті TOUGH серії SF-M

    1. Перевірте нижній лівий кут зворотного боку карти на наявність символу зірочки (*).
      1. НАЯВНІСТЬ такої позначки вказує на те, що вказана проблема не стосується Вашої карти.
      2. ВІДСУТНІСТЬ такої позначки вказує на те, що вказана проблема стосується Вашої карти.

    Карта, якої стосується проблема

    Карта, якої НЕ стосується проблема

     

    Карти пам’яті TOUGH серії SF-G

    Перевірити, чи стосується ця проблема Вашої карти, можна двома способами.

    1. Перевірте нижній лівий кут зворотного боку карти на наявність символу зірочки (*).

    a. НАЯВНІСТЬ такої позначки вказує на те, що вказана проблема не стосується Вашої карти.
    b. У разі ВІДСУТНОСТІ такої позначки ознайомтеся з наведеними далі вказівками.

    2. Перевірте, чи починається буквено-цифровий код, що вказаний на звороті карти, з літер TV або TR.

    a. Якщо буквено-цифровий код починається з літер TR, ця проблема не стосується Вашої карти.
    b. Якщо буквено-цифровий код починається з літер TV, ця проблема стосується Вашої карти.

    Карта, якої стосується проблема

    Карта, якої НЕ стосується проблема

    Карта, якої НЕ стосується проблема

     

    Ми будемо безкоштовно замінювати карти пам’яті SD, яких стосується описана проблема, з 18 червня 2020 р. до 31 березня 2022 р.

    Ви можете замовити обмін SD-карткою через цю форму.

    УВАГА! Ми не можемо перенести вміст пошкодженої карти на карту, що надається замість неї. Збережіть резервну копію вмісту карти на комп’ютері чи іншому пристрої для зберігання даних, перш ніж надсилати карту для заміни.

    * Пандемія COVID-19 могла вплинути на деякі наші послуги. Ми намагаємося мінімізувати пов’язані з пандемією проблеми, але наразі можливі затримки в роботі. Дякуємо за розуміння в ці непрості часи та просимо вибачення за можливі незручності.