Ідентифікатор статті : 00249128 / Останні зміни : 05.08.2020

Вирішення проблеми при наявності повідомленні про помилку ["Відсутнє підключення до мережі (Network not connected)"]

    Відображається повідомлення про помилку мережі або невірний час.

    Ви бачите повідомлення [Відсутнє з'єднання], що відображається у головному меню телевізора після недавнього оновлення телевізора, і у вас з'являється один або декілька наступних симптомів.

    • Ви помітили, що час, що відображається на головному екрані, є невірним.
    • Деякі програми можуть не працювати, в той час як інші працюють нормально.
    • Стан мережі є наступним: "Підключено, немає з'єднання з Інтернетом (Connected, No Internet)".

    Якщо це так, після оновлення програмного забезпечення час внутрішнього годинника телевізора може не збігатися з інтернет-годинами, що і є причиною помилки мережі. Це можна виправити, змінивши налаштування годин на "Мережевий час (Network Time)".

    Як встановити годинник на мережевий час

    Перейдіть в меню ["Налаштування (Settings)"] settings cog → перейдіть вниз до пункту ["Системні налаштування (System Preferences)"] → виберіть ["Дата і час (Date & time)"] → виберіть ["Використовувати мережевий час (Use Network Time) "]

    Також, якщо у вас встановлені канали мовлення, включите телеканал не менше, ніж на 30 секунд, після чого поверніться на головний екран, щоб перевірити коректність відображення часу.

     

    Якщо в результаті спроби вирішення проблема не буде вирішена, зв'яжіться з нашою компанією.