Ідентифікатор статті : 00242438 / Останні зміни : 16.03.2020

Програма не працює

    Якщо програма не працює на пристрої належним чином, виконайте послідовно зазначені нижче кроки. Після кожного кроку перевіряйте, чи не вирішено проблему, а тоді переходьте до наступного.

    Увага!

    Програми, завантажені не з Google Play, можуть бути не повністю сумісними з пристроєм. Якщо рекомендовані дії не допомогли вирішити проблему, зв’яжіться з розробником програми, щоб отримати докладнішу інформацію.

    Порада

    Описані нижче дії можуть бути дещо іншими залежно від версії Android. Щоб дізнатися, яку версію Android встановлено на пристрої, знайдіть і натисніть Установки > Про телефон > Версія Android. Якщо Ви не бачите розділ «Про телефон» в установках, торкніться «Система».

    • Примусово закрийте програму, а тоді відкрийте її.

    Примусова зупинка програми (Android 10 / Android 9) 

     Примусова зупинка програми (Android 8) 

    • Якщо програма потребує з’єднання з Інтернетом, упевніться, що на пристрої встановлено з’єднання з Інтернетом (Wi-Fi або мобільна мережа) і вимкнено режим для використання в літаку.

     Вимкнення режиму для використання в літаку 

    • Перезапустіть пристрій та відкрийте програму ще раз.
    • Якщо Ваш пристрій підтримує режим STAMINA і зараз цей режим активований, вимкніть його та перезавантажте пристрій. Залежно від рівня режиму STAMINA різні функції буде обмежено або вимкнено, щоб зменшити споживання заряду акумулятора. До них належать: швидкість відображення, яскравість екрана, покращення якості зображення та GPS, коли екран вимкнений. Синхронізація даних фонової програми або потокової передачі даних може бути вимкнена для деяких програм.

     Вимкнення режиму STAMINA  

     Перезапуск пристрою 

    • Оновіть програму в Google Play до останньої версії (якщо у Вас не остання). Не всі програми можна оновити в Google Play.
    • Очистьте кеш-пам’ять програми, щоб видалити тимчасові файли, які можуть викликати проблему. У результаті очищення кешу особисті дані втрачено не буде.

     Очищення кеш-пам’яті програми (Android 10) 

     Очищення кеш-пам’яті програми (Android 9) 

     Очищення кеш-пам’яті програми (Android 8) 

    • Очистьте всі дані програми, збережені за період її використання. Зверніть увагу, що всі збережені в програмі особисті дані, як-от облікові дані входу в систему та установки, буде стерто.

     Очищення даних програми (Android 10) 

    Очищення даних програми (Android 9) 

     Очищення даних програми (Android 8) 

    • Видаліть усі оновлення програми, щоб її перезапустити. Усі збережені в програмі особисті дані, як-от облікові дані входу в систему та установки, буде видалено. Якщо можливо, оновіть програму ще раз за допомогою Google Play.

     Видалення оновлень програми (Android 10 / Android 9) 

     Видалення оновлень програми (Android 8) 

    • Видаліть програму та встановіть її повторно. Зверніть увагу, що деякі попередньо встановлені програми неможливо видалити.

     Видалення програми з екрану програм (Android 10) 

     Видалення програми з екрану програм (Android 9 / Android 8) 

    • Оновіть програмне забезпечення пристрою, щоб забезпечити оптимальну продуктивність і отримати найновіші вдосконалення.
    • Скиньте установки пристрою до заводських. Якщо пристрій не працює належним чином, інколи це найкраще рішення, проте зверніть увагу, що весь особистий вміст вбудованої пам’яті буде видалено. Переконайтеся, що створили резервні копії потрібних даних.

     Резервне копіювання даних за допомогою комп’ютера

     Резервне копіювання та синхронізація програм, налаштування телефона та історії дзвінків 

     Скидання до заводських установок (Android 10) 

     Скидання до заводських установок (Android 9) 

     Скидання до заводських установок (Android 8)