Ідентифікатор статті : 00242623 / Останні зміни : 16.03.2020

Низька якість звуку під час дзвінка

    Якщо якість звуку під час дзвінка низька, послідовно виконайте зазначені нижче дії. Після кожного кроку перевіряйте, чи не вирішено проблему, а тоді переходьте до наступного.

    Порада

    Описані нижче дії можуть бути дещо іншими залежно від версії Android. Щоб дізнатися, яку версію Android встановлено на пристрої, знайдіть і натисніть Установки > Про телефон > Версія Android. Якщо Ви не бачите розділ «Про телефон» в установках, торкніться «Система».

    • Щоб переконатися, що пристрій підключено до стільникової мережі, перевірте потужність сигналу на панелі стану. Якщо сигнал слабкий або його взагалі немає, перейдіть у відкрите місце без перешкод або підійдіть до вікна.
    • Якщо Ви використовуєте пристрій із кришкою або чохлом, зніміть їх, щоб перевірити якість звуку.
    • Переконайтеся, що Ви не прикриваєте рукою мікрофон і що навколо мікрофона або на ньому немає води чи пилу.
    • Вимкніть пристрій, а потім знову ввімкніть його. Таким чином Ви вимкнете всі запущені програми та звільните пам’ять, що іноді може автоматично вирішити проблему.
    • Зателефонуйте на інший пристрій, щоб переконатися, що на момент виникнення проблем динамік телефону, на який Ви дзвонили, працював належним чином. Якщо можливо, дзвоніть з іншої SIM-картки, щоб переконатися, що поточна SIM-картка не пошкоджена чи застаріла.

    Якщо запропоновані рішення не допомагають, виконайте зазначені нижче дії.

    • Проведіть швидкий тест, щоб перевірити належну роботу мікрофона та навушників.

     Виконання тесту за допомогою служби підтримки 

    • Використовуйте безпечний режим, щоб перевірити, чи не спричиняє цю проблему якась із завантажених програм. У безпечному режимі пристрій запускається лише з програмним забезпеченням і програмами, установленими на момент покупки. Якщо продуктивність пристрою покращується в безпечному режимі, то, найімовірніше, проблеми продуктивності спричиняють програми, завантажені після його покупки. У такому разі можна вийти з безпечного режиму, перезапустити пристрій і видалити підозрілі програми, що можуть спричиняти проблеми. Якщо проблема виникла нещодавно та Ви не впевнені, яка програма її спричиняє, почніть із видалення програм, завантажених останніми.

     Увімкнення безпечного режиму

     Видалення програми з екрану програм (Android 10) 

     Видалення програми з екрану програм (Android 9 / Android 8) 

    • Оновіть програмне забезпечення пристрою, щоб забезпечити оптимальну продуктивність і отримати найновіші вдосконалення.
    • Скиньте установки пристрою до заводських. Якщо пристрій не працює належним чином, інколи це найкраще рішення, проте зверніть увагу, що весь особистий вміст вбудованої пам’яті буде видалено. Переконайтеся, що створили резервні копії потрібних даних.

     Резервне копіювання даних за допомогою комп’ютера

     Резервне копіювання та синхронізація програм, налаштування телефона та історії дзвінків 

     Скидання до заводських установок (Android 10) 

     Скидання до заводських установок (Android 9) 

     Скидання до заводських установок (Android 8)