Ідентифікатор статті : 00198751 / Останні зміни : 25.05.2018

Не можете отримати доступ до програм, оновлень або мережевих служб на телевізорі Bravia? – 17 травня 2018 року

Відповідні продукти й категорії в цій статті

Починаючи із 21 травня 2018 року на дуже невеликій кількості телевізорів Bravia може зникнути можливість доступу до програм, оновлень та інших мережевих служб. Це пов’язано з кешованою інформацією*, що залишається на пристроях (зазвичай на інтернет-маршрутизаторі) після оновлення сервера Bravia.

Якщо на екрані телевізора не відображаються значки мережевих служб чи програм або відсутній доступ до програм та інших мережевих служб, виконайте наведені далі кроки.

  • Від’єднайте шнури живлення телевізора та інтернет-маршрутизатора, а за одну хвилину знову під’єднайте їх.


Для забезпечення безперебійної роботи телевізора також рекомендується встановити на пристрій найновішу версію мікропрограми. 


Якщо доступ до програм або інших мережевих служб після виконання вказаних вище кроків усе ще відсутній, зв’яжіться з нами.

Просимо вибачення за можливі незручності через цю проблему.


*Кешована інформація включає дані мережі Інтернет, інтернет-провайдера та маршрутизатора / домашньої мережі.

  • Зареєструйте свій товар

    Доступ до всієї необхідної інформації, оновлень та ексклюзивних пропозицій

  • Спільнота Sony

    Відвідайте нашу Спільноту та поділіться враженнями та порадами з іншими користувачами Sony

  • Підтримка

    Зв’яжіться з командою підтримки Sony

  • Ремонт і гарантія

    Замовляйте ремонт, слідкуйте за його ходом, чи навіть уникайте його