Ідентифікатор статті : 00192117 / Останні зміни : 01.02.2018

Програми тимчасово не відображаються чи не функціонують на певних телевізорах Sony Bravia TVs (серії XE70, WE6 і WE75) – 17 листопада 2017 р.

Відповідні продукти й категорії в цій статті

Нам відомо про проблеми, що можуть виникати під час перегляду чи доступу до різноманітних відео за запитом, або інших програм, пов’язаних з інтернет-сервісами.*

Для тимчасового вирішення ситуації слід ініціалізувати персональну інформацію: [Settings] (Налаштування) > [Customer support] (Служба підтримки клієнтів) > [Initialise personal information] (Ініціалізувати персональну інформацію).

Якщо наведені вище дії не допомогли позбутися проблем, рекомендуємо скинути налаштування телевізора до вихідних заводських настройок: [Settings] (Налаштування) > [Customer support] (Служба підтримки клієнтів) > [Factory settings] (Заводські настройки). Зверніть увагу, щопісля завершення процесу відобразиться початковий екран налаштувань.

Наші спеціалісти займаються пошуками причин проблеми й найближчим часом нададуть засіб її вирішення (у вигляді оновлення програмного забезпечення).

Рекомендуємо створити закладку для цієї сторінки, щоб слідкувати за подальшими новинами щодо даної проблеми. Ви також можете додати модель вашого пристрою до мобільної програми підтримки Sony, щоб миттєво отримувати сповіщення стосовно вказаного пристрою.

Просимо вибачення за будь-які незручності.

ПРИМІТКА. Зараз проблема виникає лише в деяких користувачів. Якщо всі ваші програми працюють, не звертайте уваги на це повідомлення.*

  • Зареєструйте свій товар

    Доступ до всієї необхідної інформації, оновлень та ексклюзивних пропозицій

  • Спільнота Sony

    Відвідайте нашу Спільноту та поділіться враженнями та порадами з іншими користувачами Sony

  • Підтримка

    Зв’яжіться з командою підтримки Sony

  • Ремонт і гарантія

    Замовляйте ремонт, слідкуйте за його ходом, чи навіть уникайте його