Ідентифікатор статті : 00155235 / Останні зміни : 26.10.2020

Мені потрібна допомога щодо мого облікового запису Sony або реєстрації продукту в системі My Sony

    Алфавітний покажчик:


     

    Недійсна адреса електронної пошти або пароль

     

    Крок 1. Перевірте, чи правильно введено адресу зареєстрованої електронної пошти.


    Можливо, введено неналежний символ або ви використовуєте неправильну адресу електронної пошти:

    • My Sony зв’язано з іншими обліковими записами Sony, наприклад обліковим записом PlayStation®Network, Sony Home Entertainment, Xperia™ тощо: для входу до облікового запису My Sony можна використовувати адресу електронної пошти, зв’язану з іншими обліковими записами Sony.
       
    • Якщо Ви створили обліковий запис Sony, однак не підтвердили його через електронну пошту у відведений термін (72 години), Ви не зможете користуватися ним. Пам’ятайте про те, що це стосується всіх служб Sony. Увійдіть до цього непідтвердженого облікового запису, повторно надішліть посилання для активації / підтвердження та активуйте свій обліковий запис через електронну пошту.


    Крок 2. Скористайтеся функцією "Забули пароль?"

    Ви можете скинути пароль за допомогою вказаних далі варіантів скидання пароля.

    1. Введіть дату народження, яку Ви вказали під час реєстрації.
    2. Дайте відповідь на контрольне запитання.
    3. Пройдіть перевірку особи через мобільний пристрій (щоб дізнатися більше про ввімкнення двоетапної перевірки, перейдіть за посиланням нижче).

    Після успішного виконання цих дій Ви отримаєте посилання для скидання пароля. Якщо Ви не отримали електронного листа, перевірте папку зі спамом.
    В іншому разі спробуйте повторно надіслати посилання або зачекайте 24 години й повторіть спробу.

    Примітка. Наша система негайно запропонує вам звернутися до служби підтримки, якщо один із трьох варіантів виявиться невдалим. Пам’ятайте про те, що ви все ще можете спробувати інші варіанти!

     

    Обліковий запис My Sony заблоковано

    "Досягнуто граничної кількості невдалих спроб входу в систему. Для вашої безпеки ваш обліковий запис буде заблоковано на 120 хвилин."

    Через 120 хвилин переконайтеся, що кнопки Caps Lock або Num Lock на клавіатурі не перешкоджають введенню пароля вибраним способом.
    Пароль також можна скинути, скориставшись функцією "Забули пароль?".
     

    Внесення змін до облікового запису Sony

    Як змінити інформацію облікового запису (адреса електронної пошти, пароль і адреса)

    • Увійдіть у свій обліковий запис Sony.
    • Перейдіть до [My Account Details] (Інформація про мій обліковий запис).
    • Оновіть інформацію в потрібних полях.
       

    Я хочу видалити свій обліковий запис Sony

    Нам буде шкода, якщо ви підете, проте ви можете видалити свій обліковий запис, виконавши вказані далі дії.

    • Увійдіть у свій обліковий запис Sony.
    • Клацніть [My Account Details] (Інформація про мій обліковий запис).
    • Прокрутіть до самого низу й виберіть пункт [Remove account] (Видалити обліковий запис).

     

    Як зв’язати мій обліковий запис Sony з іншими обліковими записами служби Sony

    Якщо у Вас є обліковий запис в іншій службі Sony, увійти до My Sony можна за допомогою даних іншого облікового запису. Після цього з’явиться повідомлення з проханням оновити обліковий запис. Перед завершенням процесу оновлення може бути потрібно надати певну додаткову інформацію. І навпаки, після створення облікового запису Sony Ви зможете використовувати його для входу в інші служби Sony.

    Можна зв’язати облікові записи таких онлайн-служб групи Sony:

    Служби, робота яких забезпечується компанією Sony Europe:

    • My Sony
    • Спільнота Sony

    Служби, робота яких забезпечується іншими компаніями групи Sony:

    • Xperia™ Lounge
    • Магазин Xperia™ Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • Мережа PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Як увімкнути двоетапну перевірку?

    Щоб забезпечити додатковий рівень захисту під час входу в обліковий запис Sony, можна вибрати варіант отримання коду для перевірки за допомогою текстового повідомлення або програми-автентифікатора. Цей параметр можна змінити в будь-який час у налаштуваннях двоетапної перевірки.

    Увімкнення двоетапної перевірки. 

    1. Увійдіть в обліковий запис My Sony. Клацніть на своєму імені у верхньому правому куті або наведіть на нього курсор і виберіть [My Account Details] (Інформація про мій обліковий запис).
    2. Прокрутіть униз до [Change Other Security Details] (Змінити інші дані щодо безпеки), потім клацніть [Update] (Оновити).
    3. Відкривши вкладку [Security] (Безпека), прокрутіть униз до [2-Step Verification] (Двоетапна перевірка), потім клацніть [Edit] (Змінити).
    4. У відповідь на запитання про те, як Ви хочете отримати код підтвердження, виберіть Text message (Текстове повідомлення) або Authenticator App (Програма-автентифікатор). 

    Потім дотримуйтесь інструкцій на екрані.

    • Текстове повідомлення. Введіть свій номер телефону. Перегляньте надіслане текстове повідомлення на мобільному телефоні та введіть 6-значний код підтвердження. Клацніть [Verify] (Перевірити).
    • Програма-автентифікатор: Відкрийте програму-автентифікатор на своєму мобільному пристрої та проскануйте QR-код або скопіюйте та вставте буквено-цифровий код, який Ви бачите на екрані. Введіть код підтвердження, отриманий від програми-автентифікатора. 

    Резервні коди
    Якщо Ви не можете отримати код двоетапної перевірки за допомогою текстового повідомлення або якщо програма-автентифікатор не працює, Ви можете ввійти в систему за допомогою резервного коду. Ви отримаєте десять кодів, кожним із яких можна скористатися лише один раз. Резервні коди можна використовувати за перевірки за допомогою текстових повідомлень і програми-автентифікатора. 


     

    Що робити, якщо я не можу знайти виріб, який хочу зареєструвати?

    1. По-перше слід переконатися в тому, що виріб, який ви хочете зареєструвати, є виробом Sony Electronics (до них належать телевізори, аудіо- й фототехніка). Якщо ви маєте пристрій Sony Mobile (Xperia) або Sony Professional, вам слід відвідати одну з наведених нижче сторінок.
    1. Якщо ви впевнені, що маєте виріб Sony Electronics, і якщо ви ввели назву виробу вручну, проте не знайшли його, спробуйте знайти його за допомогою розкривного меню.
       
    2. Якщо ви придбали виріб за межами Європи (наприклад, у Азійсько-тихоокеанському регіоні, Північній чи Південній Америці тощо), для реєстрації виробу перейдіть на веб-сайт відповідного регіону. Вироби, придбані за межами Європи, поки що неможливо зареєструвати в My Sony. Просимо вибачення за незручності.
    1. Якщо перші два способи не допомагають, можливо, вашого виробу немає в нашій базі даних. Зв’яжіться з нами для перевірки.