Ідентифікатор статті : 00155235 / Останні зміни : 12.07.2018

Мені потрібна допомога щодо облікового запису MySony або реєстрації виробу в системі MySony

Відповідні продукти й категорії в цій статті

На цій сторінці наведено інформацію про MySony, що допоможе вам вирішити проблеми, пов’язані з реєстрацією виробу та вашим обліковим записом.

Обліковий запис

Вироби


Обліковий запис

Проблеми з входом: Я не можу увійти в обліковий запис

Якщо ви не можете увійти в обліковий запис, переконайтеся,

  • що вказали правильну адресу електронної пошти
  • Якщо адресу електронної пошти вказано правильно, однак ви не можете пригадати свій пароль, скористайтеся посиланням Не пам’ятаєте свій пароль?. Для скидання пароля вам знадобиться відповісти на контрольне питання та вказати дату вашого народження.

 

Що робити, якщо я не можу згадати своє контрольне питання?

У вас є 2 способи відновити доступ до свого облікового запису.

  1. Зв’яжіться з нами! Наші агенти центрів взаємодії з клієнтами можуть розблокувати ваш обліковий запис. У майбутньому ми впровадимо іншу систему безпеки для уникнення цієї проблеми.
  2. Створіть новий обліковий запис із новою адресою електронної пошти.

 

Мій обліковий запис заблоковано

Після кількох невдалих спроб входу до облікового запису його буде заблоковано на 120 хвилин.
Після завершення цього періоду ви можете повторити спробу.  

  • Переконайтеся, що під час введення паролю на клавіатурі не натиснуто клавішу Caps Lock або Num Lock.
  • Через 120 хвилин ви зможете спробувати скинути свій пароль, клацнувши посилання Не пам’ятаєте свій пароль?.

Екран входу в обліковий запис MySony

Я хочу оновити свій обліковий запис

Для оновлення адреси електронної пошти або звичайної адреси виконайте наступні дії.

  1. Увійдіть до свого облікового запису My Sony
  2. Перейдіть до вкладки "Мій обліковий запис"
  3. Оновіть інформацію в потрібних полях

 

Як змінити свій пароль?

Для зміни пароля виконайте такі дії:

  1. Увійдіть до свого облікового запису My Sony
  2. Перейдіть до вкладки "Мій обліковий запис"
  3. Прокрутіть сторінку вниз і знайдіть кнопку Змінити пароль
  4. Введіть старий і новий паролі
  5. Підтвердьте дію, клацнувши Змінити пароль

 

Я хочу видалити свій обліковий запис

Нам буде шкода, якщо ви підете, проте ви можете видалити свій обліковий запис, виконавши наступні дії.

  1. Увійдіть до свого облікового запису My Sony
  2. Натисніть Інформація про обліковий запис 
  3. Прокрутіть сторінки до самого низу та виберіть пункт Видалити обліковий запис

Видалити обліковий запис

 

Вироби

Що робити, якщо я не можу знайти виріб, який хочу зареєструвати?

  1. Перш за все переконайтеся, що виріб, який ви бажаєте зареєструвати, є продуктом Sony Electronic. Якщо ви маєте пристрій Sony Mobile (Xperia) або Sony Professional, вам слід відвідати одну з наведених нижче сторінок.
    • Sony Mobile 
      (Натисніть значок портрета вгорі праворуч, щоб увійти в обліковий запис)
    • Sony Professional
  2. Якщо ви впевнені, що маєте продукт Sony Electronics, і якщо ви ввели назву продукту вручну, проте не знайшли його, спробуйте знайти його за допомогою розкривного меню.
  3. Якщо перші два способи не допомагають, можливо, вашого виробу немає в нашій базі даних. Зв’яжіться з нами для перевірки.

 

Як оновити або видалити виріб?

Щоб оновити або видалити його з облікового запису, виконайте такі дії:

  1. Увійдіть до свого облікового запису My Sony
  2. Перейдіть до вкладки Мої товари й виберіть пов’язаний виріб
  3. Натисніть Змінити дані реєстрації виробу або Видалити зі списку

 

Я не можу зареєструвати свій виріб, тому що сайт не приймає мій серійний номер

Вказувати серійний номер не обов’язково. Відповідне поле можна лишити пустим.

Якщо ви не знаєте, де знайти свій серійний номер, перегляньте нашу сторінку довідки. Тут ви дізнаєтеся, де знайти модель і серійний номер свого виробу.

 

Як дізнатися, чи успішно відбулася реєстрація виробу?

  1. Перейдіть до вкладки "Мої товари"
  2. Перевірте, чи відображається виріб у списку.
  3. Якщо виробу або інформації про оновлення в списку немає, спробуйте зареєструвати виріб або оновлення до нього ще раз. Якщо вам досі не вдається зареєструвати свій виріб, зв’яжіться з нами.
  • Зареєструйте свій товар

    Доступ до всієї необхідної інформації, оновлень та ексклюзивних пропозицій

  • Спільнота Sony

    Відвідайте нашу Спільноту та поділіться враженнями та порадами з іншими користувачами Sony

  • Підтримка

    Зв’яжіться з командою підтримки Sony

  • Ремонт і гарантія

    Замовляйте ремонт, слідкуйте за його ходом, чи навіть уникайте його