E 20 ММ F2.8

Повні технічні характеристики та функції

SEL20F28

Характеристики об'єктива

Кріпл.
Sony E-mount
Формат
APS-C
Фокусна відстань (мм)
20 мм
Еквівалента фокусна відстань 35 мм (APS-C)
30 мм
ГРУПИ / ЕЛЕМЕНТИ ОБ'ЄКТИВА
6/6
Кут огляду (APS-C)
70°
Максимальна діафрагма (F)
2,8
Мінімальна діафрагма (F)
16
Пластини діафрагми
7
Кругла діафрагма
Так
Мінімальна фокальна відстань
0,2 м
Максимальний коефіцієнт збільшення (x)
0,12x
Діаметр фільтра (мм)
49 мм

Розмір і вага

Розміри (діаметр x довжина)
62,6 x 20.4 мм
Вага
69 г

Примітки

*
Матриця зображення APS-C забезпечує для цифрового фотоапарата зі змінним об’єктивом «Фокусну відстань 35 мм (APS-C)» і «Кут огляду (APS-C)».

Що в комплекті

  • Бленда для об’єктива (ALC-SH113: ковпачковий тип)
  • Передня кришка об'єктива
  • Задня кришка об'єктива
Placeholder

Функції

Розширте свій світогляд із можливостями ширококутної зйомки

Від неосяжних гірських пейзажів до просторих піщаних пляжів – Ви зможете вмістити в кадр усе за допомогою 20-мм ширококутного об'єктива (30 мм у 35-мм еквіваленті фокальної відстані2) 2 - Призначений для використання з фотоапаратами зі змінними об'єктивами, оснащеними сенсором зображення типу APS-C

Насичена деталізація від краю до краю

Конструкцією об’єктива передбачено три компоненти, призначених для видалення небажаних ефектів розмиття та спотворення знімків, а отже навіть краї Ваших фотографій будуть чіткими та деталізованими

Навіщо тягати зайве?

Готуєтесь до зйомки протягом дня? Плаский об’єктив легко вміщується до сумки для аксесуарів, адже об’єктив із фокальною відстанню лише у 20 мм не займе багато місця

Слабке освітлення? Не проблема

Цей фіксований об’єктив із широкою діафрагмою F2.8 дозволяє отримати яскраві знімки атмосферних сцен навіть у сутінках

Привабливий вигляд під час зйомки

Глянцевий алюмінієвий корпус додає вишуканості та стилю, де б Ви не знімали

Керуйте налаштуваннями власноруч за допомогою функції плавного ручного фокусування

Ергономічне кільце на корпусі об’єктива дозволяє точно керувати фокусом, наводячись на об’єкт зйомки або ж навпаки – на тло