у новій класиці
Які саме навушники зможуть задовольнити особистість, яка не йде на поступки заради стилю? Ми, як завжди, наголошуємо на якості звучання. Прості без прикрас стильні навушники з підтримкою аудіо високої точності.
Вибирати стильні навушники для повсякденного прослуховування тим, хто чітко усвідомлює себе та чого вони варті, має бути простіше. Ідея залучити наш досвід у галузі аудіопристроїв до створення нових навушників, які б полегшили цей вибір, і стала основою серії.
Ми прагнули створити пристрій, який би, незважаючи на моду, з легкістю став частиною повсякденного гардеробу. У першу чергу ми намагались позбутись додаткових аксесуарів, які в залежності від індивідуальних естетичних смаків люблять одні та недолюблюють інші. Щоб залишилось лише те, що є насправді важливим для прослуховування. У результаті окреслилась ідея єдиної форми та кольору. Мінімум складових зливаються в єдину одноколірну форму, яка з легкістю перетворюється на челемент індивідуального стилю.
стиль і звук
Такума, головний художній директор
Поціновувачам із тонким відчуттям стилю легше знайти аудіопристрій, який би доповнював їхній зовнішній вигляд, якщо кожен його спеціальний компонент не виділяється, а гармонійно поєднується з іншими. З метою представити поєднання першокласного звуку та вишуканого стилю більшому колу користувачів, ми у своїх пошуках мінімалістської приголомшливої форми з бездоганними базовими компонентами вдалися до стиснення й ущільнення, проте зберегли найважливіші деталі. Створена найпростіша конструкція, яка не має аналогів серед наших проектів, ідеально підходить будь-кому.
Не так багато критеріїв, важливіших за точність і комфорт. Для подальшого вдосконалення цих ключових характеристик ми вдалися до надзвичайного мінімалізму. У навушниках зовнішнього типу дизайн корпусу впливає на якість аудіо, а форма амбушурів забезпечує краще прилягання. Зберігаючи рівень якості звучання, ми ущільнили круглу форму корпусу й овальну форму амбушурів, з’єднавши ці частини найпростішими лініями. На відміну від інших навушників дужки сильно інтегровані в корпус і разом із дугою та амбушурами складають єдине гармонійне ціле. Дужки, які проходять уздовж лінії скронь, надійно утримують навушники на своєму місці та надають їм компактнішого вигляду. С точки зору стилю таки деталі дизайну роблять навушники дуже універсальними.
На корпусі навіть відсутній логотип Sony. Надзвичайна простота. Усі гвинтики сховані під акуратною конструкцією. Чашки навушників складаються, що дозволяє зручно розмістити їх у сумці, а петля виготовлена з металу і досить міцна. У цих навушниках можна покластись навіть на найменшу деталь.
Підбираючи розмір і форму для навушників закритого типу, ми прагнули комфортного розміщення у вусі та збереження бездоганної якості звуку. Залишивши компактній 9-мм динамік і забезпечивши достатню відстань між ним і звуководом обтічної форми, нам вдалося досягти звучання високої чіткості. У цій моделі елементи, незамінні для такої якості аудіо, мають просту форму. Зовнішній вигляд також елегантний – лаконічні без прикрас вушні вставки.
симфонія дизайну
та технології
Яшіро, художній директор
Ми вдалися до дещо радикального підходу, зробивши дужки, що проходять вздовж лінії корпусу аж до скронь, майже пласкими. Такий підхід став втіленням нашого творчого пошуку єдиної форми продукту, проте реалізація ідеї чудового пасування відбувалася методом проб і помилок, а також численних обговорень із нашими інженерами. У підсумку ця спільна робота пішла на користь формі та функціональності навушників, які набули нового класичного вигляду.
Винятковий дизайн продовжується і в кольорі. Лінійка представлена низкою однотонних кольорів, серед яких знайдеться той, що пасуватиме саме Вашому стилю. Кожен варіант продукту, від корпусу навушників до шнура, є поєднанням безлічі матеріалів і покриттів однакового кольору. Як ось, наприклад, корпус навушників, який для неперевершеного звучання виготовлено з алюмінію. Точнісінько такий відтінок і блиск отримують методом анодної обробки з подальшим фарбуванням і хімічним поліруванням, тривалість яких жорстко визначена технологією.
Виготовлена з пластику дуга робить конструкцію легкою, але щоб ідеально підібрати колір та оздоблення знадобилось три шари покриття: металево-сріблястий, шар основного кольору і ще один для матового вигляду. І хоча способи виготовлення відрізняються для кожного елемента, їхній відтінок і блиск підібрані ідеально. Збігається навіть колір логотипу Sony, зберігаючи одноманітність стилю.
Запропоновані кольори не лише модні, але, що важливіше, серед них Ви точно знайдете той, що добре відбиває Ваш стиль. Лінійка представлена в перехідних кольорах. Така перехідність складається з двох аспектів, і насиченість кольору є першим із них. Приглушені м’які кольори наших навушників – незвичний, але, безперечно, модний вибір. Ці кольори також мають перехідні відтінки. Для деяких колір здається синіми, а для інших – зеленим. Виходячи з цього, ми розробили п’ять сміливих кольорів, які не залишать нікого байдужими.
Кожен колір ретельно добирався з урахуванням численних персональних стилів. Модні кіноварно-червоний та лимонно-жовтий для виразності, синьо-зелений та бордово-рожевий підкреслять повсякденну елегантність, а вугільно-чорний варіант стане більш універсальним вибором. Ми враховували роль, яку виконує кожен з кольорів, а також узгодженість усієї палітри в цілому. Програвачі Walkman® відтепер доступні в таких самих кольорах, а отже, під час прослуховування можна досягти також і візуальної гармонії.
щоб надати привабливих кольорів
нашим продуктам
Аоягі, дизайнер
Щоб запропонувати чотири моделі навушників і програвачів Walkman® того ж самого кольору, ми повинні були узгодити покриття приблизно 30 різних частин і матеріалів. Ця цифра, помножена на п’ять варіантів кольору, перетворюється вже майже на 150. Щоб підібрати кольори, знадобилось багато зусиль, насамперед через залучення у процес виробництва кількох фабрик. Але нарешті наш безкомпромісний підхід дозволив витонченості та виразним кольорам кінцевого продукту говорити за себе. Технічні характеристики важливі завжди, але чому не вибирати аудіопристрій так само, як ви вибираєте одяг, коли вам подобається його колір.
бачення дизайну
Виразні зображення та фотографії продукту викладені на сторінках наших рекламних буклетів. Вони гарантують, що бачення наших дизайнерів розповсюджується правильно. Усі учасники рекламної кампанії за допомогою буклетів перебувають на одній хвилі. Вони є важливим загальнодоступним свідоцтвом наших відчуттів, які неможливо виміряти.
Ефект цих виразних кольорів стає очевидним тієї ж миті, як ви відкраєте коробку. Пакування є частиною загальних вражень від продукту, а в нашому випадку колір внутрішнього пакування збігається з кольором навушників.
Незалежно від обраної моделі колір гармоніює з відчуттями. Ми не зосереджувалися на чомусь конкретному, а натомість розробили низку гідних продуктів. Назва серії h.ear™ замість звичайних номерів моделей стала ще одним втіленням продуманого дизайну засобів зв’язку.
що захоплює увагу
особистості
Катахара, художній директор
Ефектний дизайн – ось що вирізняє серію h.ear™ з-поміж більшості навушників Sony. Якість аудіо була лише початком. Адже ми цінуємо і стиль прослуховування. Саме тому дизайн засобів зв’язку покликаний підкреслити стиль та індивідуальність продукту, а не тільки його ефективність і технічні характеристики, які завжди на висоті. Легко звикнути до реалістичності, яку ми прагнули здобути, бо вона дозволяє максимально наблизитись до власного відчуття стилю.
Не зраджуй власному стилю – вибирай навушники h.ear™ з підтримкою аудіо високої точності. Нова класика від Sony робить процес прослуховування кращим для більшого кола користувачів.