Slice of Living, 2018 р.

Гармонійний мінімалізм
Гармонія в поєднанні з візуальним акцентом

Працюючи над дизайном телевізора, який гармонійно впишеться в інтер’єр, ми шукали натхнення у витворах мистецтва. Живопис і скульптура втілюють розкіш, надихають, привертають увагу, але водночас сприймаються як природний елемент оздоблення, органічно доповнюючи помешкання. Базова гармонія та ефектний візуальний акцент – ці протилежності поєднуються в концепції гармонійного мінімалізму, що лежить в основі дизайну цього телевізора.

Щоб подивитися це відео, прийміть файли cookie для YouTube.

Відкрийте налаштування файлів cookie нижче та ввімкніть ці файли для YouTube у розділі Functional (Функціональні).

Телевізор, що втілює гармонію й тепло людських стосунків

Ідеальний дизайн телевізора, який хочеться дивитися щодня, – це естетична гармонія та можливість вибрати з кількох конфігурацій ту, що підходить саме для вас. Як і в людському характері, так і в дизайні надмірна стриманість і холодна зовнішність відштовхують. Даючи змогу краще зосередитися на перегляді, мінімалізм і строгість конструкції можуть натомість виглядати штучно й холодно.

Саме поєднання лаконічності й теплоти лежить у витоків концепції гармонійного мінімалізму. Строгість форми пом’якшують приємні матеріали й текстури, теплі відтінки та вишукані деталі. Завдяки відмові від зайвих елементів увімкнутий телевізор зосереджує увагу на перегляді, а вимкнутий – гармонійно доповнює інтер’єр, подібно до твору мистецтва. Сьогодні ми особливо цінуємо простоту й комфорт. Спираючись на ці потреби, ми створили сучасні телевізори в стилі гармонійного мінімалізму.

Суперечність, що стає початком нових ідей

Зіткнення протилежностей у дизайні народжує нові ідеї та цінності. В основі концепції гармонійного мінімалізму лежить спроба поєднати біле й чорне. Живий і приємний дизайн доповнюється притаманною техніці стриманістю та структурою, завдяки яким телевізор ніби розчиняється в інтер’єрі. Така рівновага суперечливих елементів відповідає потребам сучасного суспільства.

Тако, головний креативний директор